Livert Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skal levere noen papirer til min nye arbeidsgiver, men trenger kopi med "rett kopi"-stempel. Dette koster jo flesk hos allkopi f.eks. Er det mulig å gjøre sånt gratis et eller annet sted? NAV kanskje? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Be om kopi av vitnemål ved den skolen du gikk på. Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skal levere noen papirer til min nye arbeidsgiver, men trenger kopi med "rett kopi"-stempel. Dette koster jo flesk hos allkopi f.eks. Er det mulig å gjøre sånt gratis et eller annet sted? NAV kanskje? Ellers kan du også gjøre det hos din lolale politi/lensmannskontor. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Du kan gjøre det i kommunen, der koster det rundt 1 kr per ark og 1 kr per rett kopi stempel Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tok faktisk kopi av vitnemålet mitt igår Ga 1kr per stk. på skolen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Føyer til at, ja du kan få gjordt det hos NAV . (gratis) Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ligningskontoret om du trenger attesterte kopier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå