lilfire Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 driver å koder meg en side jeg tenkte å få godkjent siden jeg har php script på siden er filen lagret som index.php og den blir ikke godkjent. men lagrer jeg filen som index.html blir den godkjent. hvorfor? hva må jeg forandre for å få godkjent index.php? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvilken feil melder tjenesten? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Valider outputen du, ikke selve php-filen din. Tror validatoren skipper php-sakene så lenge du har lagret filen som html, men takler ikke php som filendelse. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 w3 gir god beng i om html kommer fra php, asp eller bcg, så lenge det er html. Sørg for at webserver leverer det som html. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 når eg ser hva w3 sier er feil skjønner jeg feilen... jeg bruker includ og har har siden sim includes er en fullverdig side så har head og hele pakka så når w3 sjekker får jeg 2 av head html body... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har du lest "Les før du poster"? Det bør være rimelig klart at dersom du vil ha hjelp bør du poste feilmeldinger, kodesnutt der du tror feilen ligger og hele koden eller link til siden. Endret 6. april 2008 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå