dymoletratag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja den var ganske morsom. Virker som de har brukt endel penger på spøken. Lenke til kommentar
denoing Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skattebetalernes penger :/ .. nå er vel dette et selskap som tjener sine egne penger, så pengene kommer jo ikke akkurat fra skattebetalerne? Synes det virker som et veldig effektivt reklamestunt. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 MINE PENGER! *hulk* De kunne ha gjort noe billigere . Gi det til meg. Takk! Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Genailt Endret 1. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 syns den eide tenk på alle som går 5 på den da Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 HAha. Såg det på TV2 idag tidlig, tenkte ikke litt over det, før jeg leste denne tråden nå. Selvsagt var det en aprilspøk. Hehae Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Trodde ikke det var en aprilsnarr, men rett og slett en reklame for Statkraft som på en måte viser hva Statkraft kanskje en gang vil klare? Uansett, å vise logoen sin på TV er reklame. Jeg trodde ikke at Statkraft hadde lagd store paraboler som fanger opp energi fra stjerner. Endret 1. april 2008 av uberkvaal Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har nå hatt litt for mye 3FY undervisning for å gå så lett på en slik aprilsnarr. Lenke til kommentar
eruin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Et gammaglimt ville jo utslettet alt liv på planeten vår om det traff, men man må vel være mer enn middels interessert i kosmiske fenomener for å ha fått med seg dette :-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nei, ikke etter at Ødegaard lagde førsteside oppslag i alle aviser med å si at et gammaglimt ville kunne treffe jorda NÅR SOM HELST og utslette oss. Alle leser det Ødegaard sier fordi han er så koselig og folkelig. Endret 1. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, ikke etter at Ødegaard lagde førsteside oppslag i alle aviser med å si at et gammaglimt ville kunne treffe jorda NÅR SOM HELST og utslette oss. Alle leser det Ødegaard sier fordi han er så koselig og folkelig. Off topic: Han har skrevet deler av naturfagboken min, og det er så tydelig når et delkapittel plutselig begynner med fargerike og engasjerte beskrivelser av himmellegemer som tydelig fremstiller alt som om det var DETTE av alle ting man burde kunne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja for all del, fyren er vanvittig dyktig, han har satt "vanlige" ord på ting vanlige folk bare syns er forsker-prat som går over hodet på oss. Også er han så utrolig engasjert at det smitter over på alle som hører på han på TV eller radio. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, det var en aprilsnarr ja? Lurte egentlig litt på det.. Men den reklamen har hvertfall irritert meg hele dagen. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg var i tvil helt til Japaneren åpnet kjeften. Ikke faen om Norge kan ta igjen Japan når det gjelder forskning, i alle fall ikke om Japan har flere års forsprang Lenke til kommentar
finnbjarne Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg var i tvil helt til Japaneren åpnet kjeften. Ikke faen om Norge kan ta igjen Japan når det gjelder forskning, i alle fall ikke om Japan har flere års forsprang nå synes jeg du er urimelig og fordømende. Vi her på berget er laaaaangt fremme i forhold til HELE verden i forsking på energikilder og fornybar energi. forøvrig Beste aprilsnarr noensinne:) Gratulerer til Statkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå