Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) 17.3.2008 hadde jeg vært kunde hos NetCom, med samme nummer, i 14 år. Når jeg ser hvordan folk bytter operatør lurer jeg på om det er noe galt med meg som aldri har byttet, men når jeg leser erfaringer fra dem som porter til MTU og OneCall, lurer jeg litt på om ikke det har hatt sine fordeler å ha vært ett sted hele tida: - slipper å vente på sim-kort som ikke virker når de skal - ikke problemer ved hopp fra ett nett til et annet - blir ikke forvirret av problemstillinmger av typen: hvilket nett er jeg på nå, siden data bare er gratis på eget nett - kort ventetid på kundeservice - helt greie priser - fikk blomster fra adm.dir da jeg hadde vært der i ti år (Dette er ikke en april-spøk.) (Til dem som leser signaturen: ingen problemer med OneCall eller NWN heller.) Endret 1. april 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Helt enig. Jeg har Telenor, og har nøyaktig de samme tankene som deg! Storfornøyd med alt, til og med prisene. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har samme erfaringer med Telenor. Har bare opplevd positiv kundeservice, stabilitet på alle plan og gode priser jeg kan leve med. Fruen byttet for en tid siden fra netcom, der opplevde hun å få tilsendt opptil fire faktura i løpet av en måned (ingen purringer, bare fire ulike faktura) som nesten førte til inkasso før netcom fikk nøstet opp i trådene... Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har hatt Telenor Mobil siden de fikk dekning på GSM i Brønnøysund i Q2 1996 og kommer nok aldri til å bytte, siden jeg vil ikke benytte meg av det nest beste nettet på hovednummeret mitt. Jeg har i dag en N95 som hoved tlf og en Nokia 810 biltelefon med tvilling-sim i bilen og bruker Telenors USB-modem som primær oppkobling til internett. Prisene til Telenor er nok litt i høyeste laget, og de over 200 000 kronene som jeg har betalt til telenor gjennom de siste 12 årene kunne nok blitt noe lavere om jeg ikke hadde benyttet meg av abb. med bindingstid så mye av tiden - og det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre noe mer, heller betale mer for mobilen og ha ett bedre abb. med mitt forbruk. Jeg har også ett OneCall abb. som jeg bruker som "Hus telefon" for å få regningen litt ned ;D Fri familie hjelper også MYE. Men det er fortsatt kjedelig at når jeg benytter min primær tlf. til å ringe kompiser i NetCom's nett må betale 99øre/min + oppstartsavgift og 139,-/mnd. for abb.... Så blir nok ett bedre abb. med samme pris til NC's nett når bindingstiden er over til høsten. Vell og merke ett Telenor Abb. Mateo Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Enig med deg mia_tuk Har hatt NetCom så lenge jeg kan huske å er strålende fornøyd. Har oppgjennom tiden også vært innom sense, chess, telenor og noen andre (jeg ikke kan huske navnet på) ved siden av. Var ikke noe særlig fornøyd med noen av de andre forutenom Sense. Uansett, har hatt NetCom lenge nå og vil aldri bytte det ut. De har den beste kundeservicen, greie priser og god dekning. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 NETCOM ER DRITBRA!!! Har selv hatt andre operatører men NetCom er den beste av dem. Bra priser, god dekning og grei kundeservice. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mine invendiger mot netcom: - MMS sluttet plutselig å fungere, måtte gjennom en lang runde for å finne feilen. - De slettet plutselig den trådløse familien min uten noen beskjed, de sa abonnementene jeg hadde satt sammen ikke var godkjente i trådløs familie, selv om det var de selv som satte opp løsningen på tlf for meg. - Feilfakturering i utlandet: Flere MMS ble fakturert for gprs-kostnad i tillegg til de 6,20 kronene, hver mms kostet plutselig ca 20 kroner, noe jeg synes var drøyt. Måtte vente lenge på å få igjen penger og mase endel før de orket å rette opp feilen. - De fjernet plutselig all info om minstetaksering for gprs i utlandet, noe som irriterer meg som bruker opera mini mye, spurt flere ganger om de kan gi meg infoen uten å få den. = Konklusjon: Jeg har vært netcom kunde i tilsammen 3 år, alt det ovennevnte har skjedd siste 9 måneder og begynner å bli en smule lei så har bestilt one call. Synes uansett at netcom generelt er en bra operatør, men blitt litt for mye tull nå siste tiden. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 For mms i utlandet må ein etter det eg kan skjøne også betale ekstra for datatrafikken. Stemmer ikkje det? Dersom du fekk dette igjen trur eg heller at det er Netcom som har vore snille med deg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei, spurte dem og de sa alt skulle være inkludert i de 6,20 som det koster pr mms. "Mottak og sending av MMS inkluderer datatrafikk." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå