Jon A. Feet Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei Jeg har planlagt å casemodde et kabinett for så å flytte over hardwaren min. Det første er at jeg står å vipper mellom 2 kabinetter...... Det er: LianLi PC75USB Det andre er: Compucase CI69U6B LianLi kabinettet er Stort, Dyrt, Funksjonellt, har vindu og er i Aluminium. Compucase kabinettet er Mindre, Billigere, Funksjonellt og ikke i Aluminium og er uten vindu. Det jeg skal ha i kabinettet er: 1 Stk. Thermaltake Volcano9 CoolMod. 1 Stk. Vindu. 1 Stk. Vifte-kontroll. x Stk. Vifter. 3 Stk. Katoder (1, Gul 1, Grønn, 1 Blå). 4 Stk. Brytere (Til lys og vifte-kontroll). (Tenker da de tre nederste (en til hver av katodene) + 1 sort til Viftestyring. 1 Stk. Lyd Kontroller til Kald-Katode. 2 Stk. Multi Color Viftegriller i front av LianLi eller Topp av Compucase. + Kabelsamlere i Chorme. Hva tror dere om dette, kan dette bli bra? Takker for all respons som kommer inn. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ikke kjøp ferdiglagde mods, lag egen. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ha, ha. De bryterne på Microplex sin side er jo akkurat de samme som selges på Biltema. Bare at Microplex sine er 15 kr dyrere 8) . Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Ferdiglagde mods? Jeg kan jo ikke lage alt selv, da går alt gar. rett til helvetet. Dessuten var det ikke det jeg spurte om. Btw. jeg sa ikke at jeg skulle kjøpe produktene fra microplex, bare viser produkter og bilder derfra, fordi de har ganske god info der..... Noen som gidder å svare på det jeg egentlig spurte om så hadde det vært fint.... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 eh..kremt..ehehehe...jo det blir fett det håper jeg.. :D:D men husk en ting..ikke firkanta vindu, du får kritikk for det!!! lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå