Fritz0r Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 NBC har kjøpt rettighetene til og lage en amerikansk versjon av Top Gear, uten Clarkson og gjengen, Dette selv om BBC America viser showet på ukentlig basis i USA. Jay, har fått tilbud om jobben, men som hardbarska Top Gear fan som han er, så tror han at amerikanere vil bare ødelegge showet. NBC har spurt alle fra Jerry Seinfeld til Adam Carolla, og har stillt inn siktet på Jay Leno. Om NBC vil betale nok, så kommer vel Jay med Kilde med info: http://www.egmcartech.com/2008/03/31/leno-...s-will-ruin-it/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Problemet er at i USA vil programmet være gjennomsponset, og Jay sa at han ikke hadde lyst til å være forhindret fra å snakke dritt om f.eks. Kia bare fordi de betalte kveldens sending. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg syns halvparten av moroa med Top Gear er hatet deres mot USA Så konseptet funker nok ikke:P Endret 2. april 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ojojoj, Digg om Leno hadde vært den som hostet det da... Han er jo et ekte "motorhead" Endret 19. mai 2008 av Ban-One Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg er enig med Leno. En amerikansk utgave av topgear vil bare ikke fungere. Jeg er hardbarka fan av topgear selv, og har nok sett samtlige episoder en halv million ganger, og å finne tre typete petrolheads som det der, som tør (og får lov til å) komme med mye politisk ukorrekthet og tullball vil ikke skje i USA. Leno er den eneste jeg kommer på i farta, men han vil jo ikke. Den fyren er skikkelig petrolhead, men jeg synes han kan lære seg å uttale "Porsche" riktig Endret 19. mai 2008 av Mytola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå