amiga600 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei. Jeg har planer om å sette opp trådløst nett i kjeller så jeg kan bruke den bærbare der. Router står i 1 etg hvor det også er en pc som er koblet til. I kjeller er det alt en stasjonær og jeg bruker jensen home link som går gjennom strømnettet. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg kan Få koblet både den stasjonære og den bærbare i kjeller på en enkel måte(og billig)? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skal du ha trådløst nett nede så kjøper du deg en trådløsrouter som du kobler til homeplug. Da kan du koble til inntil 4 med kabel og over 100 trådløse... Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Skal du ha trådløst nett nede så kjøper du deg en trådløsrouter som du kobler til homeplug.Da kan du koble til inntil 4 med kabel og over 100 trådløse... Takk:) Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skal du ha trådløst nett nede så kjøper du deg en trådløsrouter som du kobler til homeplug.Da kan du koble til inntil 4 med kabel og over 100 trådløse... i teorien kan du vel ha opptil 254 enheter koblet til totalt, trådløst eller med kabel (kobler du til mere en 4 med kabel må du selfølgelig ha en eller flere switch(er)). 254 pga at routeren har 255 tilgjengelige ip adresser, og den skal gjerne ha en til seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå