Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kort guide: Sjekking


Anbefalte innlegg

Du skrev dette: "Det er umulig for folk å huske på hver lille ting man skal gjøre hvis det ikke er naturlig for vedkommende å foreta seg." Trodde du mente deg selv, i og med at det er vanskelig for deg å vite om det er umulig for andre folk å huske alt. Erstatt gjerne "du" med "man" i min post; intensjonen var ikke å terge deg...hehe...

Da er vi på bølgelengde. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Regner med du er en støver blandt damene Sommerdjevel? Var mange fantastiske tips her!! Likte spesielt godt det når man skulle dytte jenter på lyktestolper, og at man må gestikulere mye. "Dra hendene til deg når du sier noe positivt!" Sier seg selv at dette vil fungere. Jeg har begynt å gå rundt "med en usynlig line som trekker buken fremover" nå. Og kontrasthistorien med den avdøde katten vil nok sjarmere selv den vakreste modell i senk.

 

Og jeg har veldig lyst til å lære hvordan jeg hypnotiserer en jente til å ha sex med meg!!!! Så du skrev noe om det.. Skal lese en bok og prøve å hypnotisere en jente inn i senga mi i morgen!!

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg en fin kveld med ei dame på kino. Vi går hjemmover på fortauet og snakker om hvor bra filmen var. "Aha, en lyktestolpe!", og jeg dytter henne så hardt jeg kan med trynet først inn i lyktestolpa. Hvordan hjalp dette meg?

Forstår at dette sikkert ikke er hva du hadde tenkt, men akkurat det har jeg aldri hørt om før, så hadde ønsket å få vite litt mer og hvorfor det hjelper.

 

En annen ting jeg håper noen kan svare på, hva gjør man når dama man liker sier "jeg er så stygg"? Vet ikke om dette er dårlig selvbilde eller hva det er. Kunne kanskje en dame her fortelle meg hvorfor noen finner på å si sånne ting?

Lenke til kommentar

Ideen med lyktestolpen er aa vaere playfull and silly. Nei, poenget er ikke aa skade henne, men erte henne litt, saann som man gjorde paa barneskolen.

 

Naar ei jente sier hun er stygg sier du "Jeg forstaar/Greit, men jeg liker deg likevel/Jeg doemmer deg ikke for det" og saa gaa over til et nytt samtaleemne. Med mindre hun bare fisker etter komplimenter saa er hennes virkelighetsoppfatning at hun er stygg og da hjelper det fint lite at du sier at hun tar feil.

 

Credit Tyler Durden.

Lenke til kommentar
Når ei jente sier et eller annet negativt om kroppen sin, bruker jeg å utrbyte "JA!" med verdens dummeste glis over hele trynet ^^

 

Works every time ;)

Men da burde du være ganske tydelig på at du tuller om det skjer ofte. Selv kan jeg ikke fordra jenter som klager over at de er stygge når de egentlig er dritheite...

Lenke til kommentar
Når ei jente sier et eller annet negativt om kroppen sin, bruker jeg å utrbyte "JA!" med verdens dummeste glis over hele trynet ^^

 

Works every time ;)

Men da burde du være ganske tydelig på at du tuller om det skjer ofte. Selv kan jeg ikke fordra jenter som klager over at de er stygge når de egentlig er dritheite...

Det er det verdens dummeste glis kommuiserer (med glimt i øyet ofc) ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest waddup
Når ei jente sier et eller annet negativt om kroppen sin, bruker jeg å utrbyte "JA!" med verdens dummeste glis over hele trynet ^^

 

Works every time ;)

Men da burde du være ganske tydelig på at du tuller om det skjer ofte. Selv kan jeg ikke fordra jenter som klager over at de er stygge når de egentlig er dritheite...

 

 

En annen ting er å bruke f.eks. et sugerør til å slå henne med. Dette er barnslig, men enkel flørting og løser opp stemningen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_julenissen_*

Tror det er 70% av kommunikasjonen kommer fra kroppspråket og 30% fra munnen.

 

I teorien er det derfor 70% viktig av den grunn og ha selvtillit ( du kan ikke kjule kroppspråket ditt bak en pick up line )

 

 

Sorry folks,men dere kommer garantert til og feile selv om dere kan alt om pick up, hvis selvtillitten mangler.

Lenke til kommentar
Sorry folks,men dere kommer garantert til og feile selv om dere kan alt om pick up, hvis selvtillitten mangler.

:blush::cry:

 

Neida.. Jeg jobber med den biten nå. Har akkurat gått til anskaffelse av Blueprint Decoded (ble tipset i den andre sjekketråden her), så jeg skal se på den, og så gi dere en liten update her ;)

PS: Filmen er fra et program (hvor folk har meldt seg på) som strekker seg over flere dager.. så det kan nok ta litt tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...