Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kort guide: Sjekking


Anbefalte innlegg

Dette er en helt vanlig 4 magic questions? En ganske mindgame/personlighetstest hos folk som driver med PU? Dessuten mangler det en forklaring på den ifra din side.

Jeg vil si at jeg blir provokert av det du leser, du er utrolig generell og du har sikkert oversatt ifra andre forums etc.

Hold dette til PUA tråden, utrolig unødvendig å lage en egen tråd om det?

 

A En forklaring

 

Forklaringen er at det er hvordan venner SER henne som person. Det er interessante er ikke å gjøre dette fra A til Å, men finne variasjoner av dette og være kreativ. Du kan enten fortelle om dette direkte til henne eller holde for deg selv. Det som er mest morsomt er å fortelle at du har hørt det av noen at det betyr det, dermed vil dere få en interessant samtale. Det handler ikke om kontroll, men å være interessant og unngå samtaler som f.eks. "hva spiste du til middag i går". Oktobermann-mann skal jeg ta senere. En annen bra teknikk er denne:

 

B Ankring av dør

 

Dere har nettopp hatt sex. Hun er altså allerede tiltrukket av deg.

 

Han: Tenk om rommet ble helt låst når jeg går ut av den døren. (Han peker på døren)

 

Hun:?

 

Han: Når jeg går ut av den døren så vil du aldri seg meg igjen.

 

Hun: Dette er litt ekkelt.

 

(Han venter en stund og de har en normal samtale. Etter en stund går han ut av rommet og lukker døren bak seg. Dette vil gi en følelse av tap som gjør at et eventuelt ønske om å treffe ham igjen vil forsterkes BETRAKTELIG).

 

C: Bruk kontraster

 

Sterke motsetninger i setninger når frem til følelsene hennes. F.eks. Du hadde en katt/hund som du var veldig glad i. Senere døde katten og du ble veldig lei deg. ++++ du forteller mer enn dette, men poenget er kontrasten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan til en viss grad se en hvis nytte i det du poster her Sommerdjevel, men forstår absolutt ikke hvorfor du ikke kan poste dette i PUA-tråden. Det du poster her er forslag til teknikker som kan brukes i felt og etter en evnt close. Denne tråden representerer jo ikke noe annet enn PUA-tråden, og for meg kan det se ut som om du prøver å skaffe deg en annerkjennelse på lik linje med PUA og PUM. Det kommer imidlertid ikke til å skje da det eneste du gjør er å poste quotes fra andre fora :)

Lenke til kommentar
PS. har ingenting i mot deg PUA.

 

None taken. Faktisk har du gode poenger her. Det viktigste i mine øyne er at man ser opp til seg selv.

Uansett er det jo tross alt viktig å ha mentorer/mer erfarne å dra lærdom av i dette gamet. Og hvis folk ser på meg som en slik person tar jeg det som et stort kompliment. Jeg har også hatt to mentorer som har fungert som læremestere for meg, og det er absolutt viktig å prioritere å omgås gode folk. Det viktigste er at det ikke blir sånn "gudedyrking" innenfor dette, men heller at man ser på slike personer som en ressurs.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
9. Dytt henne inn i ting når dere går mot f.eks. en lyktestolpe, slik at hun nesten går på lyktestolpen o.l.
Åh, ja.. Veldig bra! Gå å dytte henne inn i lyktestolpene :roll:

Haha.. neida.. Jeg skjønner hva du mener :D

Hva skal egentlig det være godt for? Få henne til og slå nesa sånn at hun begynner og blø neseblod sånn at du har en grunn til og invitere henne inn? Ja, jeg er noob i dette området :p Men en forklaring hadde vært nice^^

Lenke til kommentar
9. Dytt henne inn i ting når dere går mot f.eks. en lyktestolpe, slik at hun nesten går på lyktestolpen o.l.
Åh, ja.. Veldig bra! Gå å dytte henne inn i lyktestolpene :roll:

Haha.. neida.. Jeg skjønner hva du mener :D

Hva skal egentlig det være godt for? Få henne til og slå nesa sånn at hun begynner og blø neseblod sånn at du har en grunn til og invitere henne inn? Ja, jeg er noob i dette området :p Men en forklaring hadde vært nice^^

Det er bare trådstarter som har hentet litt tips&triks rundt på nett og ikke presenterer de så bra.. det er snakk om å være litt leken med henne bare.. ya know, folk går bortover ei gangvei, og plutselig dulter den ene til den andre så han mister balansen litt eller noe sånt..
Lenke til kommentar

Å faen! Damen min er på sykehus nå. Knakk foten da jeg dyttet hun utfor en skrent. Var det feil, det?

 

 

Nei, men jeg får vel heller komme med mitt tips når det gjelder sjekking: Gi litt mer faen! Funker som bare det. Hvertfall på hun jeg er sammen med nå. Har ikke løftet en finger for å bli sammen med hun. Heller det motsatte, jeg var ganske usikker på om dette var noe jeg ville. Så jeg roet helt ned og ga egentlig faen i hvordan det gikk, bare køddet meg og overså alle hint hun ga. Og hun be jo, ikke for å skryte, helt vill etter meg.

 

Kan ha vært flaks...eller det utrolige utseende mitt.

Lenke til kommentar
C

Hun: Jeg skal trene

Han: Ja, for du har mye å jobbe med

Spør du meg er C direkte frekk (ikke morsomt, lekent.. bare frekt) med mindre dama har en sykt bra kropp og er klar over det selv.

 

Ganske viktig å få med..

 

Ellers syns jeg det er latterlig å ødelegge en tråd som er annerledes enn PUA-Guiden..

 

Det er ikke helt samme greia, som alle ser.. Tråden bygger på forslag av "Rutiner" som funker, og kan være en god peile-pind for de som ikke har kommet så langt enda.. -Eller ut døra..

Lenke til kommentar

A - En cult-leder

Poenget med å fokusere på cult-indoktrinering er det at enhver cult har en cult-leder som alltid vil være en karismatisk type, og dette er et trekk som du ønsker å tilegne deg. Ved å bli oppmerksom på ting som sosial verdi, herunder at det faktisk finnes sosiale hierarki i alle sammenhenger, vil dette hjelpe deg litt på vei. En cult-leder vil alltid ha høyest sosial verdi innad i en cult. Eller en gruppe om du vil.

 

B - Vedr. kroppsspråk

Karismatisk kroppsspråk er det som er beskrevet i innledningen. Et annet tegn for en mann er at:

 

1. Du krysser aldri armene

2. Du krysser aldri beina

3. Du lener deg sjelden mot ei jente. Hun lener seg mot deg.

4. Ta alltid mye plass fysisk, mao sitt bredt

5. Armene bak hodet - selvtillit

6. Fingertuppene mot hverandre i en "trekant" ved brysthøyde -selvtillit

Lenke til kommentar

Er uenig i fokus på slike spesifikke elementer. Det er umulig for folk å huske på hver lille ting man skal gjøre hvis det ikke er naturlig for vedkommende å foreta seg. Når det er naturlig skjer det av seg selv. Fokus på hvordan man kan oppnå at det skjer naturlig blir derfor det mer riktige, og slikt som denne tråden forsøker å formidle er fullstendig overflødig og går for min del rett i søppelbøtta. Ikke fordi beskrivelsen er feil, men fordi det har minimal nytteverdi for det man egentlig prøver å oppnå.

Lenke til kommentar

Hei! Takk for svar!

 

Det gjør ingenting at du ikke klarer å huske disse tingene. Det krever en del tid, så det er helt greit. Men arbeider du med kroppsspråket og bruker de retningslinjene jeg har nevnt, så er det den raskeste veien til å tiltrekke deg jenter. Andre folk vil også legge merke til deg, og gir deg mer respekt.

 

En fyr med vimsete og klønete kroppsspråk som har et EKSTREMT godt budskap hører ikke folk på. En fyr med sterkt kroppsspråk hører folk på uansett budskap. Har du både godt budskap og kroppsspråk, så vil du nyte respekt. Vennene dine vil si det til deg at du virker forandret. Overalt vil det være nyttig å bruke reglene om kroppsspråk jeg til nå har skrevet i tråden.

 

Jeg har merket enorm forskjell etter at jeg endret på dette. Ha et åpent sinn og litt morro! Det er gleden over at det fungerer som motiverer personer som meg til å skrive om det - ikke for å se ned på andre og fremheve meg selv. Verden vil forandre seg rundt deg og livet blir lettere og mye bedre når du forstår disse tingene.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Hei! Takk for svar!

 

Det gjør ingenting at du ikke klarer å huske disse tingene.

Vær snill og ikke legg ord i munnen på meg. Det får deg til å fremstå som så mye mer nedlatende enn du mener (håper jeg). Om dette er måten du utvikler deg selv på, da hviler meg min sak.

Lenke til kommentar
Hei! Takk for svar!

 

Det gjør ingenting at du ikke klarer å huske disse tingene.

Vær snill og ikke legg ord i munnen på meg. Det får deg til å fremstå som så mye mer nedlatende enn du mener (håper jeg). Om dette er måten du utvikler deg selv på, da hviler meg min sak.

 

 

Du skrev dette: "Det er umulig for folk å huske på hver lille ting man skal gjøre hvis det ikke er naturlig for vedkommende å foreta seg." Trodde du mente deg selv, i og med at det er vanskelig for deg å vite om det er umulig for andre folk å huske alt. Erstatt gjerne "du" med "man" i min post; intensjonen var ikke å terge deg...hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...