Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kort guide: Sjekking


Anbefalte innlegg

Kort guide: Sjekking

 

Gjør dette kort for å se om det blir noen respons. Har postet den samme listen som gjest på en PUA-tråd.

Her er litt om kroppsspråk og noe annet. Kommer med flere konkrete råd, hvis noen er interessert. Da slipper vi tråder hvor alt er oversatt direkte fra engelsk fra Mystery, The Game, David D, Ross Jeffries etc. Her kan folk få en grei, norsk versjon helt gratis, samt stilles spørsmål dersom de har det.

 

Det som følger er deler av grunnlaget for å lykkes med sjekking og egentlig en sunnere livsstil. Du er nå på en tråd hvor det å være interessert i jenter ikke er noe tabu eller noe du trenger å skjule. Jenter vil bli likt og du må ikke ta ting personlig på byen. Gjør du det til riktig tid og sted, så er ikke sjekking så ille og noe helt annet enn en rekke med linjer du lirer av deg. Og heller ikke det å drikke seg full og komme veltende over jentene. Det gå helt rolig og naturlig, hvis du er tålmodig.

 

 

Innledning

 

1. Beveg deg sakte og kontrollert i enhver sammenheng

 

2. Rett deg opp i ryggen

 

3. Tenk at det går en line rundt midjen som trekker deg fremover når du går, uten at det ser perverst ut

 

4. Bli kvitt grimaser og fingerknekking

 

5. Blunk sakte

 

6. Husk at det er viktig å si nei til jenter i mange sammenhenger. Da vil hun ønske ting mer, og jeg mener ikke egentlig i forbindelse med sex.

 

7. Fokuser på din indre stemme, og la det du forteller deg selv være positivt og ikke slikt som "Jeg klarer det ikke" eller "Jeg er negativ, fordi jeg har en negativ personlighet" evt. "

 

8. Lær deg å holde øyekontakten helt til den andre ser bort. Kjenner du jenta, så kan det bli en lek ut av det. Utfordre gjerne jenter du møter med at du klarer å holde øyekontakte lengst.

 

9. Dytt henne inn i ting når dere går mot f.eks. en lyktestolpe, slik at hun nesten går på lyktestolpen o.l.

 

10. Snakk fra magen og tenkt dyp toneleie

 

Lykke til :-)

 

PS: Blomster og kino er vel så manipulativt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du gestikulerer

 

Dvs. bruker armene for å beskrive ting, så er det viktig at du beveger armene MOT deg når du sier positive ord og BORT fra deg når du sier negative ord.

 

Sier du f.eks. "Det var en gøy konsert" eller "Dett var et lidenskapelig skuespill" så tar du hånden eller hendene mot deg sel når du uttaler det positive ordet, herunder "gøy" og "lidenskapelig".

 

Motsatt; sier du f.eks. "Det var en ekkel hund" så kan du enten peke bort fra deg selv, og kanskje mot noen du ikke liker, evt. bare ut i luften. Dersom du ikke liker kjæresten hennes, så peker du mot ham.

 

PS: Dette vil øke din sosiale verdi

Lenke til kommentar

Her er litt slapstick-humor som har fungert

 

A

Hun: Har du fått ny dress/genser?

Han: De hadde salg på Fretex

 

B

Han: Kjører du Britney-stilen ikveld?

Hun: Synes du jeg likner?

Han: Ja

 

Husk: Ikke mist tonen og si at du tuller.

 

C

Hun: Jeg skal trene

Han: Ja, for du har mye å jobbe med

 

Når hun kritiserer seg selv:

 

D

Hun:Jeg er ganske kjedelig

Han: Det er sant. Jeg sender regninga for støttekontakt til dine foreldre.

Hun: ?

Lenke til kommentar

Jeg har postet på den andre tråden selv, men jeg kjenner ingen på den andre tråden, så da leser ikke folk innleggene. Jeg har et annet perspektiv enn folkene på den andre tråden, og er uenig med mye av det som skrives.

 

Det jeg har skrevet her skiller seg fra det som er tatt opp. Vær vennlig å kom med seriøse innlegg heretter.

Lenke til kommentar
Jeg har postet på den andre tråden selv, men jeg kjenner ingen på den andre tråden, så da leser ikke folk innleggene. Jeg har et annet perspektiv enn folkene på den andre tråden, og er uenig med mye av det som skrives.

 

Det jeg har skrevet her skiller seg fra det som er tatt opp. Vær vennlig å kom med seriøse innlegg heretter.

Har ingenting å si om du kjenner folk der, eller ikke - folk som er aktiv i tråden leser det du skriver uansett. Kan du fortelle hvilket perspektiv du har og hva du er uenig med?

 

 

Når du gestikulerer

 

Dvs. bruker armene for å beskrive ting, så er det viktig at du beveger armene MOT deg når du sier positive ord og BORT fra deg når du sier negative ord.

 

Sier du f.eks. "Det var en gøy konsert" eller "Dett var et lidenskapelig skuespill" så tar du hånden eller hendene mot deg sel når du uttaler det positive ordet, herunder "gøy" og "lidenskapelig".

 

Motsatt; sier du f.eks. "Det var en ekkel hund" så kan du enten peke bort fra deg selv, og kanskje mot noen du ikke liker, evt. bare ut i luften. Dersom du ikke liker kjæresten hennes, så peker du mot ham.

 

PS: Dette vil øke din sosiale verdi

Dette er det eneste jeg ikke har fått med meg i PU-tråden, men skal ikke skryte på meg å ha lest hele tråden. Dog blir resten tatt opp mye mer grundig i PU-tråden.

 

Jeg savner utdyping av poengene du kommer med. På hvilken måte påvirker dette jentene, hvorfor?

Lenke til kommentar

Denne er også min. Hentet fra boken "Forbidden Patterns" av Jack Ellis:

 

Prøv denne PUA

 

Si at en venn viste deg en kul personlighetstest:

 

Tolkning 1) Hvitt rom=død:

 

Se for deg selv i et hvitt rom. Du ligger i en seng og alt er hvitt. Hvordan føler du deg? Åssen føles det?

 

Tolkning 2) Dyr=venner:

 

Hva er ditt favoritt-dyr? Hvilke kvaliteter ser du at det har?

 

Tolkning 3) Farge=selvbilde:

 

Hva er din favoritt-farge? Hvordan føler du deg når du tenker på den fargen?

 

Tolkning 4) Strand=sex

Se for deg selv på en strand. Det er ingen andre der og sjøen er rett foran deg. Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Tolkning 1) Hvitt rom=død:

 

Se for deg selv i et hvitt rom. Du ligger i en seng og alt er hvitt. Hvordan føler du deg? Åssen føles det?

 

Tolkning 2) Dyr=venner:

 

Hva er ditt favoritt-dyr? Hvilke kvaliteter ser du at det har?

 

Tolkning 3) Farge=selvbilde:

 

Hva er din favoritt-farge? Hvordan føler du deg når du tenker på den fargen?

 

Tolkning 4) Strand=sex

Se for deg selv på en strand. Det er ingen andre der og sjøen er rett foran deg. Hva gjør du?

Så uansett hva hun sier til spm 1 så omhandler den døden? Du hvordan skal man tolke svarene?

 

eks: på spm 2, om hun svarer hest - hva tolker du det som?

Lenke til kommentar
Denne er også min. Hentet fra boken "Forbidden Patterns" av Jack Ellis:

 

Prøv denne PUA

 

Si at en venn viste deg en kul personlighetstest:

 

Tolkning 1) Hvitt rom=død:

 

Se for deg selv i et hvitt rom. Du ligger i en seng og alt er hvitt. Hvordan føler du deg? Åssen føles det?

 

Tolkning 2) Dyr=venner:

 

Hva er ditt favoritt-dyr? Hvilke kvaliteter ser du at det har?

 

Tolkning 3) Farge=selvbilde:

 

Hva er din favoritt-farge? Hvordan føler du deg når du tenker på den fargen?

 

Tolkning 4) Strand=sex

Se for deg selv på en strand. Det er ingen andre der og sjøen er rett foran deg. Hva gjør du?

 

 

Dette er en helt vanlig 4 magic questions? En ganske mindgame/personlighetstest hos folk som driver med PU? Dessuten mangler det en forklaring på den ifra din side.

Jeg vil si at jeg blir provokert av det du leser, du er utrolig generell og du har sikkert oversatt ifra andre forums etc.

Hold dette til PUA tråden, utrolig unødvendig å lage en egen tråd om det?

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at PUA sin guide går litt for mye på teknikker, og litt for lite på det som virkelig er viktig. Men den har veldig mange gode poenger, og den forklarer mye på lite tekst.

 

Denne her gikk så å si kun ut på teknikker, og den forklarte ikke en gang hvorfor de forskjellige tingene virker.

 

De fleste som vil bli gode i sjekking, går rundt i jakt på "en god sjekkelinje". Den tråden her funker nok for dem, vil jeg tro, men det de ikke vet er at en god sjekkelinje ikke er noe uten et godt grunnlag.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hva er egentlig problemet? PUA tråden har over 3000 svar, og om noen vil lage en "Kort guide: sjekking" er det ingen grunn til å bry seg negativt om det. Det er heller ikke tilfellet at alle identifiserer seg med PUA- måten.

Personlig ser jeg at det kanskje er en del poenger i tråden, men det er mye jeg syns er helt på trynet. Likevel kritiserer jeg ikke innleggene fordi det ikke står akkurat det jeg vil lese.

 

Forresten, på PUA-tråden virker det nesten som om PUA og PUM blir idolisert, og slike innlegg som noen av dere har skrevet i denne tråden får meg til å lure på om det er for å vinne litt gunst fra "selveste" PUA, selv om jeg tviler på at det funker.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet? PUA tråden har over 3000 svar, og om noen vil lage en "Kort guide: sjekking" er det ingen grunn til å bry seg negativt om det. Det er heller ikke tilfellet at alle identifiserer seg med PUA- måten.

Personlig ser jeg at det kanskje er en del poenger i tråden, men det er mye jeg syns er helt på trynet. Likevel kritiserer jeg ikke innleggene fordi det ikke står akkurat det jeg vil lese.

 

Forresten, på PUA-tråden virker det nesten som om PUA og PUM blir idolisert, og slike innlegg som noen av dere har skrevet i denne tråden får meg til å lure på om det er for å vinne litt gunst fra "selveste" PUA, selv om jeg tviler på at det funker.

Helt enig. Står en del fint der, men jeg liker ikke selve opplegget. For meg en sjekking mer prøving og feiling. Skjønner ikke hvorfor alle ser sånn opp til PUA, men han vet tydligvis hvordan har får sosial status, så da kan han vel greiene sine.

Lenke til kommentar
Helt enig. Står en del fint der, men jeg liker ikke selve opplegget. For meg en sjekking mer prøving og feiling. Skjønner ikke hvorfor alle ser sånn opp til PUA, men han vet tydligvis hvordan har får sosial status, så da kan han vel greiene sine.

Et aldri så lite paradoks?

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Paradoks? Nei...ikke som jeg kan se.

 

 

Med mindre mener at jeg ikke skjønner hvorfor alle ser sånn opp til han, mens jeg samtidig sier han vet hvordan han får sosial status. I så fall; han skriver jo selv hvordan han gjør det, hvordan han har øvd seg på det. Imponerer ikke meg, ser ikke opp til han pga det. Så da skjønner jeg ikke hvorfor alle andre gjør det. For meg blir det "falskt".

 

 

PS. har ingenting i mot deg PUA.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet? PUA tråden har over 3000 svar, og om noen vil lage en "Kort guide: sjekking" er det ingen grunn til å bry seg negativt om det. Det er heller ikke tilfellet at alle identifiserer seg med PUA- måten.

Personlig ser jeg at det kanskje er en del poenger i tråden, men det er mye jeg syns er helt på trynet. Likevel kritiserer jeg ikke innleggene fordi det ikke står akkurat det jeg vil lese.

Nei, for all del. Det jeg gjorde (som forøvrig ikke var særlig nødvendig) var å sammenligne.

 

Jeg synes at begge disse guidene har en del mangler, for å være ærlig. Jeg sier ikke at jeg kunne gjort det bedre selv; hvor mye kan man få inn på et par poster i et diskusjonsforum?

 

Gestikulasjonsdelen plukket jeg opp (selv om jeg til de grader blir kritisert for å bruke hendene mine alt for mye under forklaringer).

Lenke til kommentar
C

Hun: Jeg skal trene

Han: Ja, for du har mye å jobbe med

 

Når hun kritiserer seg selv:

 

D

Hun:Jeg er ganske kjedelig

Han: Det er sant. Jeg sender regninga for støttekontakt til dine foreldre.

Hun: ?

Spør du meg er C direkte frekk (ikke morsomt, lekent.. bare frekt) med mindre dama har en sykt bra kropp og er klar over det selv. Og D er ganske irrelevant, for ting går til helvete allerede om dama begynner å si at hun er kjedelig :p Tror aldri jeg har hørt ei jente si det, faktisk.

 

men jeg kjenner ingen på den andre tråden, så da leser ikke folk innleggene.
Bullshit. Folk leser det allikevel :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...