samerali2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) hvis det blir billig så blir det sikkert en av norges beste nett butikker edit* men selvfølgelig så skal de fleste HW fans kjøpe fra her u ansett *for venter god servis" Endret 1. april 2008 av samerali2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Uansett om det er aprilsnarr eller ikke, så er det jo en kjempeidé! Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Så klart gikk jeg på! Jeg sendte inn mail jeg! Er det mulig å være så dum! Det er jo 1. april i dag, men men....hadde ikke forundret meg om de hadde startet nettbutikk! xD Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 syns detta hørtes veldig bra ut jeg! egen nettbutikk. veldig enkelt for oss som ser mye på disse sidene. når man leser artikkel om spillet og på slutten så har dem en fin "kjøp dette spillet hos oss" knapp som da bruker våres profiler og rett til handlekurv. så hvorfor ikke? visst dette var en aprisnarr så legg merke til mange fine detaljer dem har med som feks; http://hwb.no/ ^^ det lurte faktisk meg ganske trill rundt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde vært genialt hvis det hadde vært sant da! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Uansett om det er aprilsnarr eller ikke, så er det jo en kjempeidé! Jeg er helt enig Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Godt forslag! Tenkte også litt på det. Dere burde virkelig satse på en NettButikk!! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Aprilsnarr, dessverre... Hadde vært en god idé, spør du meg! Jeg regner med servicen hadde vært legendarisk. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ganske klart at det er aprilsnarr, men det hadde vært en knall ide uansett:) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 når man leser artikkel om spillet og på slutten så har dem en fin "kjøp dette spillet hos oss" knapp som da bruker våres profiler og rett til handlekurv. så hvorfor ikke? Hadde vært herlig! =D Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tenkte også at dette sikkert var en aprilspøk, men hadde jo ingenting å tape på det så jeg sendte inn mail for å få 500,- lett tjente "penger". Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Må si at jeg syns hwb.no domenet fortjente bedre R.I.P HWB, Overklokk og Programmer Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En jobbsøknad... imponerende Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 kunne kvittet dere med reklamen og, ikke at den er så ille men. dere kunne jo bygget opp et helt nytt imperium! Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tja - ville blitt overrasket om hw-nettverket hadde 250k og slenge ut :-P //Torgeir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg