Unlimited LTD Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvorfor er det mange som mener det ikke kunne gått, fordi de tester det de selger? Er det en lov som forbyr det? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvorfor er det mange som mener det ikke kunne gått, fordi de tester det de selger?Er det en lov som forbyr det? Nei, men noen folk hadde sikkert stilt spørsmål ved troverdigheten på testene. Dette fordi de ikke kan vite om testen bare er et stunt for å få solgt en vare, eller om den er "seriøs". Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette er bare en av mange artikler jeg har oversett på forsiden men blitt oppmerksom på gjennom forumet. Har skjedd veldig mange ganger etter at det nye designet ble tatt i bruk. Denne gangen var det i tråden om at diskusjon.no skulle bli betalingstjeneste jeg ble obs på saken. Aprilspøk er en mye finere bil enn den nye layouten... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Synd det er 1. april, hadde vært en kjempegod ide! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Husk at alle aprilspøker har en visjon i seg eller er kontroversiell. You choose. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg ble nysgjerrig på å se hva man får i retur når man "registrerer" seg, men jeg får ikke noe tilbake når jeg sender mail. Forøvrig en spøk som er såpass borderline fornuftig at den med noe moderert omfang ville ha være 100 % plausibel. -KJ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dårlig aprilsnarr! Ble trist jeg nå Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Men hvorfor ikke starte en nettbutikk..? Tror det lett kunne blitt en suksess! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde ikke nølt med å handle her om det var reelt nei. Og om man blir i tvil om testen av et produkt faktisk stemmer, så har man jo 100 andre tester liggende på nett av samme produkt, så man kan skjekke flere kilder. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde en mistanke om at det var en aprilsspøk, men måtte inn å sjekke, for ideen var jo ikke så veldig dum som i andre spøker. Lenke til kommentar
Durac Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Klokken er over 12!! Så.. var det en spøk etter vut? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det var en spøk, Durac. Det står det også på hwb.no, se selv. Hadde ikke gjort meg noe om det var en ekte nyhet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Aprilspøken er over nå, så vi stenger denne. Og bare så det er sagt: Vi kommer IKKE til å starte med noen nettbutikk. Da måtte vi i så tilfelle enten slutte som redaksjonell side, eller kun forhandle ting som er utenfor det vi skriver om - og hva er da poenget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg