Bentus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen da:P Ble gira på å bestille noe jeg da jeg så den^^ Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) haha hadde jeg bare lest kommentarene før jeg sendte eposten :!: Nei for meg virket det helt naturlig at dere åpnet en nettbutikk, men jeg påpekte ihvertfall problemet med at dere ikke kunne forbli nøytrale som anmeldere hvis dere skal selge produktene også. Endret 1. april 2008 av Icenor Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tenkte ikke et sekund på datoen da jeg sendte eposten Synes de som fortsatt sendte eposten bør få penger, hahah! Blir forøvrig morsomt å se hvor mange som sendte epost i forbindelse med denne artikkelen. Lenke til kommentar
Mortenre Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sendte en mail jeg. Lurer på hva svaret blir:D Hmm men om de faktisk hadde åpnet en nettbutikk så hadde det vært genialt. Lenke til kommentar
Mortenre Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei og takk for henvendelsen. Din søknad om ett års gratis medlemsskap på Diskusjon.no er herved innvilget! Dersom du samtidig tar en titt på kalenderen forstår du at det samme gjelder for alle andre brukere av Diskusjon.no. Ha en fortsatt fin 1. april! ;-) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 sendte mail for sikkerhets skyld før lunch Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sendte en mail jeg. Lurer på hva svaret blir:DHmm men om de faktisk hadde åpnet en nettbutikk så hadde det vært genialt. Svaret for de som sendte inn mail og som kanskje får svar blir du er herved kåret til hardware's tulling som gikk fem på denne..LOL Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gikk rett på jeg, men hadde vært utrolig kult hadde hw kommet med en egen nettbutikk. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var det jeg visste at det var 1 april. Og hvilken butikk publiserer en shop 1 mai som er arbeiderenes fridag <3 Lenke til kommentar
scowlan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hahaha :!: veldig bra aprilspøk. lurte meg godt, sendte mail med en gang. Men d hadde vært drit bra om hardware hadde kommet med butikk, men d hadde blitt mye arbeid å lage og oppretholde en sån butikk som dem lovet i artikkeln, hvis d hadde vært virkelig Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg ble litt glad i 2 secunder, men så tenkte jeg på at det var 1april idag. Men hw burde starte nettbutikk Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Syntes det virket som ett rart konsept, men skal innrømme at jeg jeg rett i fella og sendte mail. Tenkte overhodet ikke over hvilken dag det var. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sendte ikke mail jeg da, var litt skeptisk i begynnelsen. Men begynte å gå på etter hvert. Burde lest kommentarene først. :!: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 gjekk rett på... men burde vore seriøs artikkel egentlig, hadde vore konge med ein hardware.no-butikk Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 To aprilspøker? Akkurat lest den andre, så jeg håpte/trodde ikke at det var fler. Det her skulle jo vært sant. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg sendte mail for å visse at jeg vil ha butikk ^^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kommentarene "reddet" meg fra i å drite meg ut Fin og litt troverdig spøk. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Uansett om det er 1 april eller ikke. Tror det hadde vært en genial ide da. Om ikke egen butikk men eks samarbeidet med den butikken som kunne lage --> HW Anbefalinger <-- pc ol. Da hadde vi sluppet å handle fra flere butikker. Eller HW kopper gensere osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 For å si det slik....hadde hw.no startet nettbutikk...bare det å selge hw.no tilbehør så hadde det kunne ha hovet inn ganske så mye penger ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg