jsmtek Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehehe.. Gikk rett på jeg :-) Lenke til kommentar
isakm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg gikk fem på! Tenkte det var ganske logisk, så for meg alt sammen:P Sendte e-post og greier. Sier litt om hvor grisk verden er Endret 1. april 2008 av *-*gutteromshelten- Lenke til kommentar
3dme Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvis dette hadde vært tilfelle hadde de neppe annonsert det akuratt i dag. Desutten er det jo en klassiker å få folk til å sende mail til en for å bevise at de ble lurt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hihi noe sier meg at denne tråden blir stor. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 De 500 første som sendte mail burde få navnet sitt på forsiden Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eller nicket sånn at vi kan peike å le. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hehe. det er jo en god ide da men... jaja. 1 april, men seff sendte jeg mail. hehe seph Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Pinlig....jeg gikk på selv. Jeg burde virkelig vite bedre. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sendte likegodt en mail jeg, man vet jo aldri Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, lo mens jeg leste den For opplagt:P Lenke til kommentar
Glends Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, klart at man sendte mail. tenkte ikke over at det va 1.april før man hadde blad lenger ned på siden. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kom på at det var 1 april etter at eg sendte mail xD Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 utrolig mange som ikke er klar over at det er 1. april... av ren tradisjon bør man ikke tru så mye på ting du leser å sånt på nettet. husker en tråd der en fant en artikkel om at man kan bli solbrent av pc-skjermen. artikkelen var fler år gammel Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er sikker på det er 1 april spøk, men hvem svarer ikke fordet Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Folk vært inne på hwb.no og sjekket? det står ikke mye om hardware bedrift der lengre ! Jeg sendte mail, men er helt sikkert spøk. Håper det ikke er spøk, for hadde vært en GENIAL ting =) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 utrolig mange som ikke er klar over at det er 1. april... av ren tradisjon bør man ikke tru så mye på ting du leser å sånt på nettet. husker en tråd der en fant en artikkel om at man kan bli solbrent av pc-skjermen. artikkelen var fler år gammel Det slår ikke den artikkelen noen skrev om at norge skulle kutte internett, og at det ikke skulle bli en almann eie ting lengre... Trur det var noen som beit så på at de startet underskrift kampanje og greier:) Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, den var god ! Gikk rett på, trodde jeg var en av de som skulle få 500kr gavekort Men det var jo litt dumt at nettbutikken er en spøk da.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Synd at slik nyhet kom 1. april, for det hadde jo vært konge om det ble butikk Men akam,hw,amobil o.s.v må vel ha vær sin april spøk så dette er vel akam sin Diskusjon.no blir betaltjeneste er hw.no sin (håper jeg) får sjekke amobil da...å se om det er noen fine nyheter der også var værre...men tror kanskje Dette SIM-kortet lar deg ringe gratis nyheten lukter litt svidd..... Endret 1. april 2008 av Goodall Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 HW.no sin gikk jeg ikke på, men denne derimot. 500 kroner i gavekort. Pengedilla. Gikk halvveis på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg