faaeri Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vi har nå så gode kontakter hos produsentene, og så mange henvendelser om dette fra lesere, at vi vil ta steget ut. Fra 1. mai kan du også kjøpe utstyret ditt i vår nye nettbutikk. Les mer Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha Genial 1.april nyhet.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Tvilsom til denne også! Forresten en veldig urettferdig spøk, dere burde virkelig åpne en butikk. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Forresten en veldig urettferdig spøk, dere burde virkelig åpne en butikk.Helt uenig - da ville spørsmålet om kommersielle interesser ved testing dukke opp, og det bør HW-nettverket ta avstand fra... Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Wee nettbutikk på hardware Dette hadde vert genialt, hadde det ikke vært 1.April. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 HahaGenial 1.april nyhet.. Enig, men de fleste sender nok mail uansett Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dårlig gjort, satt å skrev eposten. Hvilken dato er det i dag? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bah, 1. April er noe tull (ja, jeg gikk rett på) Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sender mail in case. hwb.no har de jo hatt siden 2003 og ble sist forlenget i februar i år. muligheten er der. men igjen så er det jo dette med testing av varer de selv selger. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg så heldigvis på datoen i dag så jeg gikk ikke på den.hehe Men en nettbutikk fra hardware.no hadde ikke vært dumt nei. På tide det siden dere allerede har vært i 10 år. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gikk 5 på og sendte mail, 2 sec senere gikk det opp at det var 1 april.. hehe.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hdb.hw ga jo alt aka hardware bedrift hehe Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehehe, jeg gikk også på. Er fortsatt helt døgnvill etter påsken, og vet knapt nok hvilken dag det er, og ihvertfall ikke hvilken dato det er. Uansett så hadde det vært bra med en hardware.no butikk, om en så lenge bare POWERBUYS. -Tet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg