Skumtroll Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dårligste "spøken" noensinne. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hahahahaha lo så jeg grein når jeg forstod det var en spøk :!: Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Egentlig var spøken ganske dårlig, med tanke på at Blizz aldri ville slutte å melke ett så populært spill og faktisk tape masse penger. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 OT: Reach, spiller du alliance eller horde? Lenke til kommentar
Mighty1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 appropo Emerald Dream... Kanskje Blizzard sniker det inn i WOTLK, who knows :!: eller vil det komme enda en expansion??? Emerald Dream KOMMER, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 for å si det slik.. Blizzard gjør noe meget dumt om de kutter ut WoW.. de gjør også noe dumt om de kutter ut WoW til fordel for et annet online franchize, som for eksempel Diablo Online, om det noen gang kommer på matta. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 OT: Reach, spiller du alliance eller horde? Horde på Reach og Alliance på Kimmii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå