Gå til innhold

MSN chatlog feil - XML

miros

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett kategori, men..

Når jeg skal åpne en gammel msn-log får jeg en feilmelding:

XML-siden kan ikke vises

Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av -stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere.

--------------------------------------------------------------------------------

Fant et ugyldig tegn i tekstinnholdet. Feil under behandling av ressursen file:///C:/Documents and Settings......

q

Alle de andre loggene i samme mappe går helt greit å åpne, bortsett fra denne som jeg veldig gjerne skulle ha lest.. typisk :hrm:

Har prøvd å åpne i Notepad, Word, FF osv, men får bare fram firkanter og rare tegn.

Hjelp? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg prøvd, det virket ikke..

Det virker som det er noe feil med selve filen, for når jeg åpner den i FF kommer det opp noe om at det var et ugyldig tegn i linje 1, kolonne 2.. eller noe sånt.

Etter masse googling har jeg prøvd det meste. Fant ut at jeg kunne endre filen i Eclipse, men når jeg åpner det der kommer det også bare svada. Dessuten aner jeg ikke hvordan man bruker programmet, lastet det ned nå nettopp :p

Endret av miros
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å åpne den i alle mulige programmer, inkludert IE, FF, Notepad, Word osv. Enten får jeg feilmelding, eller så kommer det bare opp firkanter og andre vilkårlige tegn, ikke noe som makes sense i det hele tatt. :(

Ingen som har noen andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...