miros Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vet ikke om dette er rett kategori, men.. Når jeg skal åpne en gammel msn-log får jeg en feilmelding: XML-siden kan ikke vises Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av -stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere. -------------------------------------------------------------------------------- Fant et ugyldig tegn i tekstinnholdet. Feil under behandling av ressursen file:///C:/Documents and Settings...... q Alle de andre loggene i samme mappe går helt greit å åpne, bortsett fra denne som jeg veldig gjerne skulle ha lest.. typisk Har prøvd å åpne i Notepad, Word, FF osv, men får bare fram firkanter og rare tegn. Hjelp? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vis du slette XML filen i mappen og starter MSN igjen skal det bli produsert en ny fil, se om det funker da. Lenke til kommentar
miros Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Slette? Er du sikker? Må legge til at dette er en "gammel" mappe, nye logger lagres ikke i den mappen lenger. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da kan du jo bare flytte filen over til den nye mappen og prøve der. Lenke til kommentar
miros Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det har jeg prøvd, det virket ikke.. Det virker som det er noe feil med selve filen, for når jeg åpner den i FF kommer det opp noe om at det var et ugyldig tegn i linje 1, kolonne 2.. eller noe sånt. Etter masse googling har jeg prøvd det meste. Fant ut at jeg kunne endre filen i Eclipse, men når jeg åpner det der kommer det også bare svada. Dessuten aner jeg ikke hvordan man bruker programmet, lastet det ned nå nettopp Endret 1. april 2008 av miros Lenke til kommentar
miros Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det prøvde jeg aller først, og da fikk jeg den feilmeldingen jeg skrev i det første innlegget. Endret 1. april 2008 av miros Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Åpne den i notepad, wordpad e.l. Det er bare ren tekst uansett, så selv om du får med tags osv, så skal det være fullt mulig å lese innholdet. Lenke til kommentar
miros Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har prøvd å åpne den i alle mulige programmer, inkludert IE, FF, Notepad, Word osv. Enten får jeg feilmelding, eller så kommer det bare opp firkanter og andre vilkårlige tegn, ikke noe som makes sense i det hele tatt. Ingen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Om du ikke får åpnet og lest den i wordpad eller notepad, så er det ikke XML. Da må fila være korrupt eller noe sånt. Lenke til kommentar
miros Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ja, det var det jeg kom fram til også.. Så hvordan kan jeg få fikset det? Lenke til kommentar
miros Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 De som laget filen? MSN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå