litland Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei Etter ungdomskulen starta eg på Grunnkurs Elektro der eg trivest bra. Same året fekk eg tilbod om jobb i ein fotobutikk som eg takka ja til. Eg slutta på skule og jobba eit år, noko eg ikkje angrar på! Dette året går eg på Noroff Multimediedesign paralellt med jobben. Tingen er at eg skulle gjerne hatt ein mogeleghet til å opparbeida meg Generell studiekompetanse. Har ikkje lyst eller tid til å begynna på Allmenn på fulltid. Nokon som har erfaringar med å ta enkeltfaga som privatist over tid? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er fullt mulig og ta det som privatist, MEN det kan lønne seg og ta det på skolen og ikke som privatist da det er enklere og følge med. Lenke til kommentar
litland Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er klar over at det krevar ein del ja! Kor lang tid må eg ca rekna på kvart fag? Kva bør eg evt starta med? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det må du nesten vite selv. Det er ingen andre enn du selv som vet hvor lettlært du selv er, hvilke fag du er god/dårlig i o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En grei indikator kan være timetallet som brukes til faget på VGS. Husk også at flere fag er typiske "modningsfag" og der kan det være greit å bruke litt tid over en periode før eksamen og ikke bare ukene rett før. Da får man også tid til å jobbe med oppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå