dimiles Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei. jeg har et problem med Counter-Strike. Når jeg går inn i spillet går det helt fint, men når jeg trykker på net-games henger spillet seg. Jeg har xp som os og har lasta ned sp1. har seff også cs 1.5. det funket tidligere i dag. Jeg har restarta maskinen også. Noen som har forslag? På forhånd takk Jens Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hehe, er nok ikke bare du som har problemer det er nok WON som er nede igjen, master serverne til valve. det har skjedd en god del ganger i det siste. ingen kommer inn på cs. irriterende... derfor jeg sitter her å spammer isteden for å spille cs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 men når WON nettet er nede skal man nok komme inn for å se "favoritt" serverne. problemet ligger i at den "vil" ikke lenger enn til "net games"... dette kan da ikke ha med WON nettet å gjøre, kan det? takker for svar. jens Lenke til kommentar
Micke Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Idet du trykker på "Play Online" sjekker cs opp mot en WON server, vet ikke hva slags sjekk den gjør men sånn er det Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg bruker irc script til å connecte til servere, så det er jeg ikke helt sikker på. men etter det jeg forstår, må man faktisk ha kontakt med WON serveren(e) for å komme inn på "Favorites" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 ok folkens. takker for hjelp. de som vet noe mer, kan gjerne si det. jeg sjekker i morra og ser da. jens Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 last ned denne filen http://www.visattra.com/sabina/woncomm.lst og bytt den ut med den gamle, ta backup av den gamle filen for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 forrige gang jeg prøvde det funka det ikke, og jeg har hørt noen som har fått større problemer med cs pga det... men det er jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hmm... trekker tilbake min påstand jeg bytta ut min woncomm.lst, da funka det fint igjen. kan jo være de fiksa det igjen for alt jeg vet alltid lurt å ha backup tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå