L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Nå er jeg lei. Dette forumet minner mer og mer om en barnehage der alle de ansatte sitter på kjøkkenet og røyker hasj mens drittungene flyr vilt rundt og herjer. Jeg er lei av alle intrigene, personangrepene og den totale mangel på folkeskikk! Derfor har jeg nå tatt besluttningen om å kutte helt ut. Dette forumet har den siste tiden blitt verre enn VG sitt. Jeg orker det rett og slett ikke mer! Jeg vil takke for drittkastingen og den usaklige oppførselen til folk. Endret 31. mars 2008 av überGoliath Oppfordring til regelbrudd fjernet - übergoliath Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Amen! Jeg er også blitt mindre og mindre aktiv her, i den siste tiden har jeg såvidt tittet innom "mine innlegg" og det er det. Men ikke ødelegg forumet mer med å endre samtlige av dine innlegg da. Japp. Nettopp. Endret 31. mars 2008 av BeFs Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Legg fra deg pillene og kom igjen imorgen.. Endret 31. mars 2008 av cozmos Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var fryktelig leit å høre, L4r5... Du vil bli dypt savnet! Håper du kommer fort tilbake! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) lal. Verdens dårligst kamuflerte første april-spøk. Som om mannen med ti tusen innlegg eller så bare i SO/FK skulle forlate forumet på grunn av "drittunger" og "usaklig oppførsel". Endret 31. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Dette forumet har den siste tiden blitt verre enn VG sitt. Dette var da en ganske drøy påstand. Geez... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tråd stenges, og brukere som ytrer ønske om å sabotere forumet utestenges permanent, for fellesskapets skyld. Klager på moderering kan tas per PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg