lasse_hansen87 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei sann.. Prøvde først å installere WindowsBlinds, men det ble ikke noe stas, maskinen begynte å bruke mye lenger tid på alt, slettet det, og la inn VistaGlazz, og patchet filene, men det fungerte dårlig også, fikk lagt inn tema osv, men det ble noe feil, søpledunken dukket ikke opp og sånn, så jeg brukte VistaGlazz og patchet tilbake til sånn det var, og slettet programmet.. Kjører altså nå vanlig vista tema, og sånt.. Men ettersom jeg har hatt begge programma inne, kan det være noe feil med maskinen, eller filene mine da?? Ettersom jeg har prøvd begge programma, og slettet de, osv?? Har ikke merket noe feil, men tenkte å høre for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvis du ikke har lagt merke til at noe er galt så har du egentlig svart på ditt eget spørsmål. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Nei har ikke merket noe, men tenkte kanskje noen filer var fucka siden jeg har brukt begge programma, osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå