Sam_Oslo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Idag er 1. april og den offecielle dagen for lansering av 9800GTX. De første offesielle prisene i norske nettbutikker viser seg til å starte fra 1800 NOK. Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Idag er 1. april og den offecielle dagen for lansering av 9800GTX. De første offesielle prisene i norske nettbutikker viser seg til å starte fra 1800 NOK. Endret 31. mars 2008 av scopexxx Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hos meg står det at den er postet "I dag, 00:35" Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hos meg står det at den er postet "I dag, 00:35" sikkert mine innstillinger som er feil da.beklager Endret 31. mars 2008 av scopexxx Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) 9800GTX til 1800kr.det var bra pris. tror jeg skal kjøpe 3stk med en gang å sette dem i SLI. det kommer til å kicke ass. Endret 1. april 2008 av scopexxx Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Og 9800GX2 er fra og med i dag blitt med i ukens tilbud på komplett. Du finner den for 2199kr. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ok scopexxx , cozmos og OndApe , nå er dere 3 offesielt att av "April Fool joke". Endret 31. mars 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tok jo spøken, skulle bare poengtere at klokken hans gikk feil. Lenke til kommentar
T-2000 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 GT200 er blitt omdøpt til GT2000 :!: Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tok jo spøken ..... Samme her, skulle bare ta en til Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok scopexxx , cozmos og OndApe , nå er dere 3 offesielt att av "April Fool joke". Hvis du ser innlegget mitt øverst,så ser du min smilemunn der.. Jeg viille bare ikke røpe noe for andre lettlurte. Jeg kunne jo ha skrevet APRILSNARR. men da hadde jo all morroa vært over med en gang! Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Idag er 1. april og den offecielle dagen for lansering av 9800GTX. De første offesielle prisene i norske nettbutikker viser seg til å starte fra 1800 NOK. Neste gang: Bruk litt mer realistisk pris. og ikke skriv at idag er 1 april. da forstår folk det med en gang! Ellers var spøken din bra. Endret 1. april 2008 av scopexxx Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Idag er 1. april og den offecielle dagen for lansering av 9800GTX. De første offesielle prisene i norske nettbutikker viser seg til å starte fra 1800 NOK. Neste gang: Bruk litt mer realistisk pris. og ikke skriv at idag er 1 april. da forstår folk det med en gang! Ellers var spøken din bra. Du vet, bare komme inn på denne tråden, er nok for å bli tatt. Ok 'scopexxx' jeg vet at dere forsto det, men det var morsomt å erte litt på 1. april alikevel. Endret 1. april 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Igen for neste som roter seg in på denne tråden. Herved er du advartm, bare å komme inn her betyr at du er tatt. Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Igen for neste som roter seg in på denne tråden. Herved er du advartm, bare å komme inn her betyr at du er tatt. Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". NEI.fordi jeg trodde at dette var spøk allerede før jeg gikk inn i din post. Jeg villa bare se hva du hadde skrevet. Så det går ikke an å si det så LETT som det, at bare du trykker inn så blir du tatt!!!! jeg vedder på at VELDIG mange VET det er spøk lenge før de trykker seg inn! Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ok, jeg tror deg scopexxx Igen for neste som roter seg in på denne tråden. Herved er du advartm, bare å komme inn her betyr at du er tatt. Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". EDIT: jeg håper at du noterer alle de navnene som dukker opp under tråden her, jeg ser at mange kommer innom, men det er syndt at ingen tørr å skrive noe Endret 1. april 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
scopexxx Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok, jeg tror deg scopexxx Igen for neste som roter seg in på denne tråden. Herved er du advartm, bare å komme inn her betyr at du er tatt. Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". EDIT: jeg håper at du noterer alle de navnene som dukker opp under tråden her, jeg ser at mange kommer innom, men det er syndt at ingen tørr å skrive noe Det var en morsom spøk uansett og skulle gjerne ønske det var sant. Lenke til kommentar
hi2u Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva er den egentlig ventet komme på? Rett under 3k? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En aprilsnarr slutter i grunnen å være morsom når den er avslørt. Så kan man selvsagt koke suppe på spikeren en stund til, men det blir antagelig mer og mer utvannet etterhvert, og mindre suppe. Det er ingen grunn til å tro at de fleste som klikker seg inn her ikke skjønner at det er en aprilspøk, de har bare lyst til å se hva spøken går ut på og om noen andre lot seg narre. Så en "besøksliste" blir litt meningsløs. Vi stenger og lukker og ønsker lykke til neste år. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg