Gå til innhold

Offesilee prisen på 9800GTX er satt til 1800 NOK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok scopexxx , cozmos og OndApe , nå er dere 3 offesielt att av "April Fool joke". :tease:

Hvis du ser innlegget mitt øverst,så ser du min smilemunn der..

:p

Jeg viille bare ikke røpe noe for andre lettlurte.

Jeg kunne jo ha skrevet APRILSNARR. men da hadde jo all morroa vært over med en gang!

Lenke til kommentar
Idag er 1. april og den offecielle dagen for lansering av 9800GTX. De første offesielle prisene i norske nettbutikker viser seg til å starte fra 1800 NOK.

Neste gang: Bruk litt mer realistisk pris. og ikke skriv at idag er 1 april. da forstår folk det med en gang!

Ellers var spøken din bra. :yes:

Endret av scopexxx
Lenke til kommentar
Idag er 1. april og den offecielle dagen for lansering av 9800GTX. De første offesielle prisene i norske nettbutikker viser seg til å starte fra 1800 NOK.

Neste gang: Bruk litt mer realistisk pris. og ikke skriv at idag er 1 april. da forstår folk det med en gang!

Ellers var spøken din bra. :yes:

Du vet, bare komme inn på denne tråden, er nok for å bli tatt.

Ok 'scopexxx' jeg vet at dere forsto det, men det var morsomt å erte litt på 1. april alikevel. :)

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Igen for neste som roter seg in på denne tråden. Herved er du advartm, bare å komme inn her betyr at du er tatt.

Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". :tease:

NEI.fordi jeg trodde at dette var spøk allerede før jeg gikk inn i din post.

Jeg villa bare se hva du hadde skrevet. Så det går ikke an å si det så LETT som det, at bare du trykker inn så blir du tatt!!!!

jeg vedder på at VELDIG mange VET det er spøk lenge før de trykker seg inn!

Lenke til kommentar

Ok, jeg tror deg scopexxx :)

Igen for neste som roter seg in på denne tråden. Herved er du advartm, bare å komme inn her betyr at du er tatt.

Og du som leser dette her, ja du. Du har også blitt offecielt tatt av "April Fool joke". :tease:

EDIT: jeg håper at du noterer alle de navnene som dukker opp under tråden her, jeg ser at mange kommer innom, men det er syndt at ingen tørr å skrive noe :p

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Ok, jeg tror deg scopexxx :)

EDIT: jeg håper at du noterer alle de navnene som dukker opp under tråden her, jeg ser at mange kommer innom, men det er syndt at ingen tørr å skrive noe :p

Det var en morsom spøk uansett og skulle gjerne ønske det var sant.

Lenke til kommentar

En aprilsnarr slutter i grunnen å være morsom når den er avslørt. Så kan man selvsagt koke suppe på spikeren en stund til, men det blir antagelig mer og mer utvannet etterhvert, og mindre suppe. Det er ingen grunn til å tro at de fleste som klikker seg inn her ikke skjønner at det er en aprilspøk, de har bare lyst til å se hva spøken går ut på og om noen andre lot seg narre. Så en "besøksliste" blir litt meningsløs.

Vi stenger og lukker og ønsker lykke til neste år.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...