fredde Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjøpte en router som jeg ikke er særlig fornøyd med på ferie for 5 dager siden. Er det noen som vet om jeg kan bytte inn denne i min lokale butikk selv om jeg har kjøpt den i en annen butikk?? Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Her er litt info fra elkjøp sin nettbutikk, gjelder vel samme regler for 30 daggers returrett der som i butikker. Ta deg ein tur innom din lokale butikk og prøv, vil nokk tru de skal gå bra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Så lenge du har kvittering, så skal dette i teorien gå knall. Det avgjørende som sikrer deg i din favør er at esken ser best mulig ut, at alt tilbehør og bruksanvisninger og programvare osv er med. Det finnes enkelte butikker i mindre byer osv som "prøver seg", og sier at den må returneres der den er kjøpt, men stå på ditt i såfall, dette skal gå greit . Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Da prøver vi i morgen Takk for svar... Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har prøvd meg på dette noen ganger, ved bytte (eller rettere sagt retur) av julegaver f.eks. Det har gått bra hver gang, men et par ganger har jeg fått tilgodelapp istedenfor pengene tilbake med begrunnelsen av at dette er noe de gjør dersom man bruker returretten i en annen butikk enn der varen er kjøpt. Men konsekvente er de ikke tydeligvis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå