Askeflink Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg skal holde en smash-turnering på Auli, som ligger 40 minutter med tog fra Oslo, mot årnes/kongsvinger. Jeg håper så mange nye(og gamle) som mulig blir med. Turneringer: Melee: Singles(Lørdag) Melee: Teams(Lørdag) Brawl: Singles(fredag eller søndag) Brawl: Teams(fredag eller søndag)(ikke bestemt altså) Det blir mer fokus på melee-turneringene enn Brawl, men jeg er selv veldig gira på Brawl og skal gjøre så godt jeg kan for en bra Brawl-turnering. Ellers så er det TVer til vennematcher. Regler for Brawl er ikke helt klart, men under selve turneringen vil det ikke være lov med items/final smash(Det er altfor random:/) Mer informasjon finner du i orginalemnet på Smash Norge. Endret 4. april 2008 av Askelink Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Høres spennende ut, tror jeg hadde hatt en sjanse til å vinne litt der med Peachen min i Brawl hvis jeg spilte mitt aller beste, kanskje! Men blir vanskelig for meg å komme og alt sånn, selv om det er spennende. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Du må jo komme å hore litt, Olav. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 selfoolgelig skal Olav komme og hore! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 selfoolgelig skal Olav komme og hore! GULLKORN! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Olav the Whore -.- Hehe... Fins det noe premie til vinneren da? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Brawl turnering kunne vært noe! Bare så synd det er helt borti gokk. Blir vel ikke mulighet for online brawl turnering etterhvert,da? Selv om lagg kan være litt ødeleggende.. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det hadde vært moro, AlltidRett, har tenkt på det selv, men da vil jeg helst at alle venter til jeg har fått ny Wii ^^ For vil jo bli med jeg og... Jeg kan hoste den når jeg får ny Wii jeg. Endret 1. april 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da stemmer jeg for deg som online turneringsvert! Skulle gjerne vært med på auli turneringen og, men det går rett og slett ikke. Kanskje om det var helt i slutten av april, for da skal jeg til Oslo uansett. Menmen. Ser frem til en "seriøs" online turnering da ihvertfall Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Det blir nok ingen stor premie til Brawl-vinneren, men noe skal jeg nok finne på. Skal i alle fall love deg at du får ganske god motstand! Både fra Nordmenn og Svensker. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det blir nok ingen stor premie til Brawl-vinneren, men noe skal jeg nok finne på. Skal i alle fall love deg at du får ganske god motstand! Både fra Nordmenn og Svensker. Hehe, jeg hadde nok fått motstand ja, hadde nok sikkert ikke kommet til topps, men hadde vært moro å prøvd. Men tror allikevel ikke jeg får kommet meg dit =(! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå