slemKaffe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Heisann, jeg har nettopp mistet mobilen min, og er derfor på jakt etter en ny telefon. Liker å kunne lese epost på mobilen, men er ikke intressert i en "blackberry"-type telefon med stort tastatur. Min forrige telefon var en Samsung D820, var rimelig fornyd med den. I tillegg til at telefonen skal kunnne ringe og sende sms har jeg følgende krav: - tynn passform, klapp, skyve eller vanlig - ordbok for sms - edge eller 3g - epostleser med imap støtte - en ok nettleser - uten abonement - maks pris 3500 Støtte for å kunne lese .pdf og .doc filer er et pluss, men ikke et krav. Bryr meg ikke om kamera, musikk/radio eller mms. Har kikket litt på Samsung U700 og Motorola Razor² V8. Erfaringer eller andre forslag til telefoner mottaes med stor takk! Endret 31. mars 2008 av slemKaffe Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kanskje en Nokia E51 er noe for deg? http://www.amobil.no/artikler/nokia_e51/45851/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå