eitp Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ja, det var skikkelig snapshot. Men kjekk bil, da. Selv om jeg ikke liker stussen på den så godt. eitp Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 er bare en 635 også.. kjiping motoren i den.. 645 begynner å nærme seg noe.. mens M6 er tingen når det gjelder denne bilen.. bare synd den er så sykt dyr.. Norge er et trist land når det gjelder avgifter.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 HAHA.. Nytt tastatur Logitech diNovo Mini. Skal bruke det på PS3'n min. Måtte bare ta et bilde å legge ut her.. Hjul på det var det også på'n.. Litt exif : Satte Blender 1.8 og valgte e/v -2.3 F/1.8 1/15 iso 100 Lenke til kommentar
eitp Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Stilig bilde. Jeg likte både fargekontrasten og dybdeskarpheten (mangel på sådan). Lurt å undereksponere litt her. eitp Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Takk takk.. Tenkte litt her og prøvet litt forskjellig. Den passet seg best som litt mørkere enn normalt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 30. April: Da var det slutt på festen. Tenkte det passet med et bilde som faktisk viser en slutt. Dette dekket har fått godt med juling. Exif: f3.2 1/125 iso 100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 30. April: :!: Jordnært bilde det der...eller kanskje mer gunni-nært. Morsomt. RandiA Lenke til kommentar
eitp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Her er det en som har bremst for harde livet! Gratulerer med vel gjennomført utfordring. Mange kjekke bilder. eitp Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Takker for alle kommentarer! Hjulet har stått på en tilhenger, en jeg kjenner kjørte fra hafjell uten å merke at dekket ikke gikk rundt før han kjørte fra snøen og over på asfalten. heldigvis hadde hengeren 2 hjul på hver side... Lurer litt på hvorfor jeg egentlig valgte "ting med hjul" men synes selv jeg løste mye av det på en grei måte. Var på dragrace i går nede i skien, legger ved et siste bilde i denne tråden som selvfølgelig ikke er med i april festen men for å vise noe av opplevelsen jeg hadde der nede. Det var et natt drag så det var temmelig vanskelig å ta noe godt bilde av disse bilene som aksellerer ganske heftig. Denne bobla kjørte fra det meste: Synes det er et av de bedre bildene jeg tok denne kvelden/natten. litt exif: manuelle instillinger bildet er tatt kl. 22:13 F2 1/25 sek iso 640 Endret 1. mai 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå