Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Takker og bukker =) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Synes du la ut et litt for lite bilde til å kunne si noe særlig om det. Klarer f.eks ikke se om det er noe som er skarpt eller ikke. Men jeg er enig med Gissan at fargene er fine. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg syns det ser uskarpt ut :S Lenke til kommentar
lekang Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg synes også det ser uskarpt ut. Som det er sagt ovenfor ville det vært mye lettere å si noe om bilde om du hadde lastet opp større versjon. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jepps.. Får ta de neste litt større Orker ikke legge det opp på nytt -_- Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) 5. April 2,5 minutters stillhet.. Edit: Her lå bildet for 5. April. Endret 6. april 2008 av yackup Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Stille og rolig bilde, skarpt motiv, ganske fin bakrunn og Artig tittel. Bildet heller litt til venstre. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Flott baktanke med det bildet her, det gjør alltid bilder bedre for min del. Jeg likte også fargevalget ditt her. Stå på. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Takk skal dere ha begge to Får ikke rettet opp, har ikke photoshop her.. Ble bare en rask sepiatone i Faststone Image Viewer :S Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 UPDATE: Jeg har bestemt meg for å legge samtlige bilder inn i førsteposten, så fra nå av, spesifiser hvilket bilde du kommenterer! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Sånn, nå er bildene å finne i førsteposten. Det er også lagt inn bilde fra idag (6. April) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Synd for det, da blir ikke tråden oppdatert og du havner nederst. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg er så freidig at jeg poster et innlegg når jeg legger inn bilde.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 INGEN som hadde noe å si om bildet? :S Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Nei, ingen som gidder å bla fram Endret 8. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 INGEN som hadde noe å si om bildet? :S Du bør nok poste bildene fortløpende i tråden i tillegg til første post. Ettersom det da blir lettere for oss å fange opp at du har noe nytt å fare med Når det gjelder bildet av treet, så kunne jeg tenkt meg litt mer dramatikk i skyene. Det bør være mulig å få til i Photoshop. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Bla tilbake, mener du vel, Olsen? Ang. PS så har jeg ikke det tilgjengelig om dagen.. Blir litt sånn no-PS i aprilfesten min og Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du bør nok poste bildene fortløpende i tråden i tillegg til første post. Ettersom det da blir lettere for oss å fange opp at du har noe nytt å fare med jeg gjør det slik. er litt mer jobb for trådstarter men gjør det enklere for alle andre. fungerer kjempe fint. Når jeg skal inn å titte på en post trykker jeg som regel på show last post da det er gjerne der det siste dukker opp. evt. kan du legge en link el noe til første post Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Synes 6. april-bildet var litt kjedelig (oppbrukt), men det var skarpt og kontrastfyllt til å være ubehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå