wildv Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Brannmuren min (sygate) stoppet en portscan akkurat. Tracet scanningen, og kom fram til at "hackeren" satt i Vatikanstaten i Roma! Er det Paven selv, eller kanskje en erkebiskop som har fått seg en ny hobby!!?? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Veit du ikke at Vatikanet er de fremste hackerene i verden ... de hacker som en gud ... (øøøhhm) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hahaha. Driiitfett. Skal jeg noen gang hacke skal jeg legge opp slikt at det bare blir traca tilbake til Kjell magne Bondevik eller noe Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er det Paven Tviler sterkt på at det er paven som sitter å hacker deg, fyr'n greier knapt nok å sitte oppreist i stolen uten at de surrer'n fast. Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Vatikanstaten huser ca. 900 innbyggere hvorav ca halvparten er prester eller nonner. Høres ut som de kjeder seg der nede.. Lenke til kommentar
AGENT 000 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 . Vatikanstaten huser ca. 900 innbyggere hvorav ca halvparten er prester eller nonner. Høres ut som de kjeder seg der nede.. Er du tulen. Halparten med nonner og prester, og de kjeder seg. Har ikkje du fått med deg om alle sex skandalene i den katolske kirke. Nei asså, hadde du bott der so hadde du hatt sår pikk ja.... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Brannmuren min (sygate) stoppet en portscan akkurat. Tracet scanningen, og kom fram til at "hackeren" satt i Vatikanstaten i Roma! Er det Paven selv, eller kanskje en erkebiskop som har fått seg en ny hobby!!?? stoler du på alt du ser/leser? Lenke til kommentar
ols Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har hørt om dette ja. de sjekker alle med Pabst vifter, for å se om at firmwaren er kanonisert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har hørt om dette ja. de sjekker alle med Pabst vifter, for å se om at firmwaren er kanonisert. Nå ble jeg usikker. Hva har Papstvifter med paven å gjøre? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 har hørt om dette ja. de sjekker alle med Pabst vifter, for å se om at firmwaren er kanonisert. Nå ble jeg usikker. Hva har Papstvifter med paven å gjøre? Ikke viftene, men kanonisering har noe med det å gjøre. Husker bare ikke hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå