thofle Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Da var to nye på plass.. Flash-versjon Kommer forhåpentligvis to til, har tatt de, men har noen problemer med å sy de sammen. Edit: oppdaterte thumbs. Endret 24. april 2008 av thofle Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) "Signaturen" forstyrrer litt, ellers likte jeg det andre bildet best. Hvilket program bruker du? Edit, så hvilket program nå. Endret 23. april 2008 av eirik_a Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 "Signaturen" forstyrrer litt, ellers likte jeg det andre bildet best. Ja, likte det andre bildet best, men forgrunnen er et forstyrrende element synes jeg... RandiA Lenke til kommentar
thofle Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Hadde vist glemt av å croppe bort bunnen av panoramaet, det er fikset nå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hadde vist glemt av å croppe bort bunnen av panoramaet, det er fikset nå Ja, ble bedre slik, avgjort... RandiA Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dæven for et stilig prosjekt!! Dette vil jeg (også) prøve meg på! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå