elZiko Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har tenkt å kjøpe meg ny pc i neste måned, etter komfen. begynner å tenke på d nå. Har da satt opp ett oppsett, men aner ikke om det funker, kom gjerne med tilbakemeldinger. Har ikke lyst til at den skal bli så mye dyrere. Skal bruke den til det meste. Gaming, Surfing, Media. https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=69608 There it is. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skal du ikke ha harddisk? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Skal du ikke ha harddisk? oj >_< har visst glemt det tenkte å skaffe meg 1 TB, men aner ikke om jeg skal fordele d på 1 elr 2 hd'er. Noen tips ? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Trenger råd til CPU, hovedkort og harddisk EDIT: Nå har jeg sittet i hele dag og grublet på alt som gjelder pc. blir ikke klokere, så jeg gidder ikke å fikse i den handlevogna der. Noen som kan komme med ettt oppsett til 10k/11k ink. skjerm ? Endret 1. april 2008 av elZiko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå