eitp Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, bra jobba. Mange fine blomster, og det har vært kjekt å følge med på tråden din. eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, bra jobba. Mange fine blomster, og det har vært kjekt å følge med på tråden din. eitp Enig med eitp her, samtidig burde innsatsen din lokket flere jenter med på forumet her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Nå prøver jeg å etterape Petteram :!: , det var han som lanserte ideen først. Men jeg har bare "klæsjet" bildene på hulter til bulter, uten system, eller tanke på det etiske. (Har litt tidsnød i dag med mye forfallende arbeid så....) RandiA Endret 30. april 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jammen det ble jo tøft jo.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jammen det ble jo tøft jo.... :!: Kjekt å låne ideer av hverandre ja...takk for den RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Vet at April-festen er slutt…men sitter med “vanen” om ett bilde dagen med macro, så derfor denne rosen i dag. Samtidig vil jeg med denne takke alle hyggelige forum-deltagerne jeg har ”møtt” her, fått råd, hjelp, tips fra både i tråder, i PM’er og mail. Skikkelig kjekt sted å være for en som vil lære seg foto dette. Jeg kommer nok til å fortsette litt å ”plage” dere med billedkritikk, spørsmål og ”mas”. TV:1/100 Av: 8 ISO: 400 Canon Compact-macro EF 50mm f.2,5 RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå