Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har lovet henne noe, men vet ikke helt..


Gjest guest_påtrynetetterhenne=/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, skal vi følge pick up'ens mantraer burde du passe deg for å bli for mye "venn" med henne.

 

Med mindre du er fornøyd med bare å være vennen hennes, er det kanskje lurt å holde seg unna. Så blir hun mer nysgjerrig på hva hun gikk glipp av.

 

Men men, du får kose deg videre. Så finner du kanskje en annen nål i høystakken også :)

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=
Vel, skal vi følge pick up'ens mantraer burde du passe deg for å bli for mye "venn" med henne.

 

Med mindre du er fornøyd med bare å være vennen hennes, er det kanskje lurt å holde seg unna. Så blir hun mer nysgjerrig på hva hun gikk glipp av.

 

Men men, du får kose deg videre. Så finner du kanskje en annen nål i høystakken også :)

Nettopp det jeg har gjort i det siste, klarer ikke helt å snakke med henne egentlig :S Er så rart, så har prøvd å overse henne. Kanskje dumt, men jeg orker egentlig ikke å grine så altfor mye over jenter nå, har ganske mye annet å være glad for for tiden :) Er dette lurt, eller burde jeg heller være vennen hennes..? Ønsker jo ikke å være det, vil jo være noe mer :S

Lenke til kommentar

Vær absolutt vennen hennes! Kanskje dere får et så godt forhold at det blir noe større forhold?

 

Hvordan du skal tenke:

 

 

Ikke:

 

"Hun vil ikke være kjæresten min, derfor gidder jeg ikke være med henne i det hele tatt. Jeg lar heller den sjansen gå fra meg..."

 

 

Men:

"Hun vil ikke være kjæresten min FOR ØYEBLIKKET, så jeg får være vennen hennes og hjelpe henne i vei :p "

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne
Jeg har erfart utallige ganger at hvis man først blir en venn blir man ikke noe mer, det må være noe der fra begynnelsen av.

Altså det har vel vært noe, hvertfall litt, fra begynnelsen av. Men hun hadde visst vært i et tidligere forhold, også spurte jeg henne ut litt tidlig. Så kanskje jeg bare bør gi henne litt rom?

 

Mads7, det er akkurat sånn jeg tenker, og det må jo være den beste måten. Bli venner først, så bli noe mer etterpå. For da er vi jo mer trygge på hverandre og sånt?

Lenke til kommentar

Inception har nok rett dessverre.

 

jeg har nå insett hva jeg gjør feil. selv om jeg "bare" er 14 (er ganske voksen av meg ikke fjortis) så blir du venn går det ikke videre har ødelagt MER en 7 mulige forhold med at vi ble venner. jeg hang for mye med henne og da ble det venner og har prøvd flere ganger og få det over til forhold men det er vanskelig. du er ytterst god hvis du får til dette, IKKE LETT!!! følg PUA tråden den har mange mye og hente fra!

 

EDIT: venn først så forhold kan gå ! men tror det er mindre sjans for det i sånt som i ditt tilfelle.

 

SRY FOR ALL SKRIVEFEIL OG OVERDREVEN BRUK AV TING SOM F.EKS CAPSLOCK

Endret av NarilS
Lenke til kommentar
EDIT: venn først så forhold kan gå ! men tror det er mindre sjans for det i sånt som i ditt tilfelle.

Det er ikke umulig, men du skal virkelig vite hva du driver på med. En PUA/PUM hadde nok klart det med god statistikk, men han hadde heller unngått å gå i den fella fra starten av. Det er ikke verdt bryet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...