Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har lovet henne noe, men vet ikke helt..


Gjest guest_påtrynetetterhenne=/

Anbefalte innlegg

Gjest guest_påtrynetetterhenne=/

Jess. Har likt en jente en stund nå, var kanskje bare litt betatt i starten. Men nå i det siste, tenker jeg ikke på annet. Får ikke til noenting, bare tenker på henne. Vi har flørtet litt, tullet litt med å snike oss ut og sånne ting.. Men jeg har vært litt usikker.

 

Har tenkt på det lenge, og i dag sa jeg noe til henne. Det bare glapp ut av meg egentlig. Spurte henne om hun var på skolen til torsdag, hun sa "ja, hvordan det?". Svarte at jeg hadde tenkt litt. At jeg ville si henne noe. Hun lurte på hvorfor ikke jeg kunne si noe over msn, jeg sa at jeg ville gjøre det face-to-face, på en skikkelig måte. Har tenkt på å si hva jeg føler =/.. Men vet ikke helt, vil jo ikke skremme henne bort. Hun virker interessert, men har jo lest litt her, at følelser "skremmer" bort jenter.. Det er absolutt noe jeg ikke vil.

 

Har kanskje tenkt til å si at i starten var jeg kanskje litt småbetatt bare, men har ikke tenkt på annet enn henne i det siste. At jeg lurer på hva hun føler om det. Men det er kanskje ikke så lurt om følelser "skremmer" bort jenter? Jeg vil at dette skal være litt spesielt, at det er noe vi kommer til å huske om det varer, hvis det blir noe da. Så jeg vil ikke drite meg ut.

 

Dere aner ikke hvor mye pris jeg setter på seriøse var :D !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ville ventet litt. Du kan jo si for moro skyld at du f.eks. trenger nye sko, og vil gjerne at hun skal være med og kjøpe. Eller noe i den duren. Det får henne til å bli nysgjerrig, og hun får en god latter når du forteller henne det.

 

Dermed blir hun mer sikker på deg, noe som forhåpentligvis hjelper deg på vei :)

 

Håper dette var en god idé?

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/

Hahaha, jeg hadde blitt SKIKKELIG sur om hun hadde gjort noe sånt med meg! :D

Har gitt henne litt forhåpninger da.. Vil ikke drite meg ut skikkelig og si at jeg trenger hjelp til å kjøpe nye sko :)

Lenke til kommentar

Jeg mener det kanskje var litt dumt å gi henne forhåpninger ... Det å si at du har tenkt til å si noe, synes jeg er ganske unødvendig.

 

Det er sånn at dere begge kanskje føler at det er noe på gang?

Kan dere ikke bare ha avtaler, gjøre morsomme ting sammen og så la henne skjønne det utifra det?

 

Jeg (jente) hadde blitt utilpass i en situasjon der gutten vil stå og holde en liten tale om hvor mye han liker meg, sånn i startfasen. Hva skal hun svare? "Åh ja, bli min!" og kaste seg i armene dine? Hva gjør man etterpå liksom?

 

Hvis du aboslutt vil si noe rett ut burde du gjøre det en gang hun ikke forventer det helt store, mens dere har det gøy sammen. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/
Jaja, det KUNNE jo gått an å si det på en helt annen måte da :)

 

Men hvis du selv er usikker på hva du skal si, vet jeg ikke helt. Hvor lenge har du kjent henne?

Har vel kjent henne en stund. Begynte rett etter sommeren, tredje skoledagen antar jeg. Ble kjent med henne gjennom en jeg kjenner. Snakket egentlig ikke sammen, ble bare blikkveksling og smiling (MYE smiling :)) i starten. Så begynte hun i klassen min, og da ble det mye mer samtaler. Har fortalt henne en del om meg selv, hun vet litt. Og jeg vet litt om henne. Har vel ikke kjent henne veldig godt særlig lenger enn siden tidlig januar?

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/
Jeg (jente) hadde blitt utilpass i en situasjon der gutten vil stå og holde en liten tale om hvor mye han liker meg, sånn i startfasen. Hva skal hun svare? "Åh ja, bli min!" og kaste seg i armene dine? Hva gjør man etterpå liksom?

Skjønner helt hva du mener, hadde ikke tenkt til å si at jeg hadde tenkt til å si noe i det hele tatt. Jeg sa liksom "jo, jeg har tenkt litt". Og å si det til henne er absolutt noe jeg vil gjøre face-to-face. At hun sier "Åh, bli min" er vel det jeg håper på, men det er vel ikke veldig realistisk :p

 

Taler blir teit, du har rett i det. Hva med "Jeg liker deg utrolig godt, og jeg klarer ikke vente lenger med å si det".. For det gjør jeg ikke. Må vite hva hun føler!

Lenke til kommentar

Ok. Bra du utelukker taler :p

 

Helt enig med face-to-face, og må du si det, så må du. Men gjør det i en setting der dere bare koser dere, ikke hvor hun vet at du skal fortelle noe.

Det er en personlig utlevering å si det rett ut, men er det det du vil får du bare satse i vei.

 

Setningen din var fin den, men ikke vær for ivrig med å få svar med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/
Ok. Bra du utelukker taler :p

 

Helt enig med face-to-face, og må du si det, så må du. Men gjør det i en setting der dere bare koser dere, ikke hvor hun vet at du skal fortelle noe.

Det er en personlig utlevering å si det rett ut, men er det det du vil får du bare satse i vei.

 

Setningen din var fin den, men ikke vær for ivrig med å få svar med en gang.

Hvis jeg heller spør om hun vil være med på kino eller noe sånt istedet for å si at jeg liker henne, da?

Lenke til kommentar

Hvordan går det med deg og jenta?

 

Ja, kino er en idé!

 

Og som Mads7 (så like brukernavn vi hadde da:O) sier, kan det være greit å se om hun gir noen tegn. Gjør henne interessert, og vær en smule kostbar, så kanskje hun tar initiativ også ;)

Lenke til kommentar

Jeg møtte den nåværende kjæresten min etter ekstrem alkoholpåvirkning de 3-4 første gangene, og se på det, nå har vi vært sammen i 10 måneder.

 

Hvis høy konsentrasjon av alkohol er utelukket, gjør morsomme ting med henne da, få henne til å smile, spør om hun vil finne på noe.. Skitur, rafting, gå en tur med henne hvis du liker å være aktiv. Ta henne med til et kjøpesenter og kjøp noe stuff til deg selv og en liten oppmerksomhet til henne, ett eller annet.

Ikke for mye stillesitting i alle fall, fordi det blir sånn pinlig stillhet greie fort.

Lenke til kommentar

Ikke snakk følelser. Prat er logisk. Følelser er følelser. To helt ulike deler av hjernen. Vær følelser. La kroppsspråk tale for seg. Prat om ting som får følelsene til å blomstre opp, men ikke prat om følelser. Ikke fortell henne at. Vis henne at.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/
Ikke snakk følelser. Prat er logisk. Følelser er følelser. To helt ulike deler av hjernen. Vær følelser. La kroppsspråk tale for seg. Prat om ting som får følelsene til å blomstre opp, men ikke prat om følelser. Ikke fortell henne at. Vis henne at.

Trodde jeg hadde svart på denne, men det er visst borte =/

 

Det går bra! Spurte henne, men hun hadde ikke tid til helgen, altså denne helgen.. Men har snakket med henne da, hun virker interessert :) Gir vel fra noen tegn og..? Fikk veldig mange blikk på skolen i dag fra venner, når jeg og henne satt sammen og pratet :D Skal prøve å ikke snakke så mye om følelser.. heller vise det gjennom handlinger, er det ikke det som er hemmeligheten? ;D Får vondt i magen bare jeg tenker på henne jeg, asso :)

Lenke til kommentar

si det på en naturlig måte. hvor ho ikke venter det. viss du føler at ho har føleser for deg så er det bra, men uansett om du ikke er helt sikker så har du egentlig aldri noe og tape. hopp i det. si det en dag dere går sammen alene. mens dere ser på en halv-kjedelig film, eller bare kyss ho viss ho ikke er typen som slår til deg viss du ikke liker deg;) for det suger

Men jeg har gjort den feilen når jeg yngre og veldig uerfarren, den der, må fortelle deg noe måten. det virker ikke i det hele tatt. bare i filmer virker det romantisk i RL så er det helt jævlig og ukomfortabelt;)

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/
si det på en naturlig måte. hvor ho ikke venter det. viss du føler at ho har føleser for deg så er det bra, men uansett om du ikke er helt sikker så har du egentlig aldri noe og tape. hopp i det. si det en dag dere går sammen alene. mens dere ser på en halv-kjedelig film, eller bare kyss ho viss ho ikke er typen som slår til deg viss du ikke liker deg;) for det suger

Men jeg har gjort den feilen når jeg yngre og veldig uerfarren, den der, må fortelle deg noe måten. det virker ikke i det hele tatt. bare i filmer virker det romantisk i RL så er det helt jævlig og ukomfortabelt;)

Har tenkt på det jeg og, hvis en jente som likte meg hadde holdt en liten tale for meg, og fortalt at hun likte meg, så hadde ikke jeg visst hva jeg skulle gjort. Selv om jeg hadde likt henne. Som du sier, så virker det veldig romantisk i filmer, men etter å ha tenkt litt så tror jeg aldri det ville ha virket. Men jeg skal si ifra hvordan det går hvis det går noen plass! :D Tusen takk for bra svar :)

Lenke til kommentar
Har tenkt på det jeg og, hvis en jente som likte meg hadde holdt en liten tale for meg, og fortalt at hun likte meg, så hadde ikke jeg visst hva jeg skulle gjort. Selv om jeg hadde likt henne. Som du sier, så virker det veldig romantisk i filmer, men etter å ha tenkt litt så tror jeg aldri det ville ha virket. Men jeg skal si ifra hvordan det går hvis det går noen plass! :D Tusen takk for bra svar :)

Film er ikke virkelig. For en banal ting å si, tenker du kanskje. Selvfølgelig er det ikke virkelig. Men underbevisstheten din som har plukket opp oppførselen på film i mange, mange år er ikke overbevist. Tro meg, det har hatt sine effekter, samme hvor mye du fornekter det. :)

Lenke til kommentar
si det på en naturlig måte. hvor ho ikke venter det. viss du føler at ho har føleser for deg så er det bra, men uansett om du ikke er helt sikker så har du egentlig aldri noe og tape. hopp i det. si det en dag dere går sammen alene. mens dere ser på en halv-kjedelig film, eller bare kyss ho viss ho ikke er typen som slår til deg viss du ikke liker deg;) for det suger

Men jeg har gjort den feilen når jeg yngre og veldig uerfarren, den der, må fortelle deg noe måten. det virker ikke i det hele tatt. bare i filmer virker det romantisk i RL så er det helt jævlig og ukomfortabelt;)

Har tenkt på det jeg og, hvis en jente som likte meg hadde holdt en liten tale for meg, og fortalt at hun likte meg, så hadde ikke jeg visst hva jeg skulle gjort. Selv om jeg hadde likt henne. Som du sier, så virker det veldig romantisk i filmer, men etter å ha tenkt litt så tror jeg aldri det ville ha virket. Men jeg skal si ifra hvordan det går hvis det går noen plass! :D Tusen takk for bra svar :)

 

gleder meg til og høre åssen det går;) og lykke til:)

Lenke til kommentar
Gjest guest_påtrynetetterhenne=/
si det på en naturlig måte. hvor ho ikke venter det. viss du føler at ho har føleser for deg så er det bra, men uansett om du ikke er helt sikker så har du egentlig aldri noe og tape. hopp i det. si det en dag dere går sammen alene. mens dere ser på en halv-kjedelig film, eller bare kyss ho viss ho ikke er typen som slår til deg viss du ikke liker deg;) for det suger

Men jeg har gjort den feilen når jeg yngre og veldig uerfarren, den der, må fortelle deg noe måten. det virker ikke i det hele tatt. bare i filmer virker det romantisk i RL så er det helt jævlig og ukomfortabelt;)

Har tenkt på det jeg og, hvis en jente som likte meg hadde holdt en liten tale for meg, og fortalt at hun likte meg, så hadde ikke jeg visst hva jeg skulle gjort. Selv om jeg hadde likt henne. Som du sier, så virker det veldig romantisk i filmer, men etter å ha tenkt litt så tror jeg aldri det ville ha virket. Men jeg skal si ifra hvordan det går hvis det går noen plass! :D Tusen takk for bra svar :)

 

gleder meg til og høre åssen det går;) og lykke til:)

Det ble ikke noe greier av det folkens.. hun sa hun ikke var klar for noe ennå, så da får vel jeg ta et svar som det er, og heller bli venner med henne... for nå! Hun sa ikke at det var umulig at noe ikke skjedde videre, men at sånn som det så ut nå, ville det vært feil å si ja, gi meg håp om noe mer enn venner, så da er vi bare venner inntil videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...