M4ds Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg tenker på hårfrisyrer. Hva er mote? Halv-langt hår, kort hår, langt hår? Endret 1. april 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Har inntrykket av at det meste er akseptert i dag, egentlig... Selv er jeg gutt, med langt hår Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Hva med hockey-sveis noe ala Skjelbred har? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Kan ikke si jeg har sansen for hockey-sveis (føler det er veldig 90-tall over det), men det er fritt frem for de som vil prøve Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 http://www.weltfussball.de/bilder/spieler/13029.jpg Den da? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 http://www.weltfussball.de/bilder/spieler/13029.jpg Den da? Litt... uh... standard? Er vel helt ok, i guess. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Kort hår har ofte vært det mest vanlige, og lettest å ta vare på. Mulig du burde bare ha det? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Gå for den type frisyre du mener passer deg best, drit nå langt pokker i hva som er "inn" eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Hockey er i alle fall en helvete. Jeg har det, jeg får ikke håret lengre, og klipper jeg det kort, er det vokst ut til hockey igjen etter et par måneder. Med dagens frisørpriser på mellom 400 og 600 for en jævla stuss, sier det seg selv at en fattig student ikke har råd til å klippe seg hver gang stipendet kommer. Hockey er slaskesveis deluxe. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har langt/halvlangt hår, og alle sier "klipp deg!" Det driter jeg i, sin jeg vet at hvis jeg klipper meg, ser jeg retard ut.. Så gå for det DU synes passer! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Alle har forskjellig hodeform, du kan høre med en flink frisør om hva han/hun mener du passer best, f.eks om du har stor rund hode så passer den klippen, om du har liten oval hode så passer den andre klippen osv. Endret 1. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har langt/halvlangt hår, og alle sier "klipp deg!" Det driter jeg i, sin jeg vet at hvis jeg klipper meg, ser jeg retard ut.. jeg hadde det akkuratt sånn før jeg og, men jeg klippa meg da. og nå ser det faktisk enda bedre ut, selv om jeg trodde jeg kom til å se helt tard ut. klippe seg ftw Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 lol...utsatt for gruppepress deluxe! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har ganske langt hår selv, og føler at det passer meg best. Og angående mote syns jeg vel egentlig at kort /halvlangt hår er det som flest foretrekker i dag. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Halvlangt eller kort spørs på hvem Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Som sagt over, alt er tillatt nå til dagen. Velg noe du selv er konfortabel med. div tips http://www.menshairstyles.net/main.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå