Zeer Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hvordan fungerer w2k når det gjelder spill? Hadde w2k på maskina i en deg eller to. Men da jeg skulle installere et spill fikk jeg melding om at spillet ikke støttet windows NT. Så jeg gikk tilbake til w98se. Hadde ikke sp1 eller sp2 installert. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg har konvertert til w2k, og har ingen problemer med spill, funker like bra som i w98se. Men nå har jeg ikke prøvd legge inn de over 2år gamle spillene heller. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Bruker Win2k og har ingen problemer med de spillene jeg har behov for å ha inne. Du kan sikkert få problemer med noen eldre spill, men det er ikke så alt for mange. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Trur det er en fordel med ServicePack2 inne... Vet ikke. Kjører masser av fete spill... MaxPayne, RtcW, Rune, 1nsane osv... Bedre enn med WinMe! (WinMe er kult nok, det også.) Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Spillet jeg prøvde å installere var Janes FA-18. Dette er et av spillene jeg har sett fram til å spille etter at jeg opppgraderte maskinen min. Veldig irriterende..... :sad: Takk for svarene Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Det eneste spillet jeg ikke har fått til å gå på Windows 2000 er Commandos 1. Men dette spillet var såpass gammelt at jeg skaffa meg C2 istedet Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei gutane Har w2k sjøl...SP2 seff + MS "game support" Men f-18 får du ikke spilt :/ Maila til de folka der og de sa noe som " it won't run under w2k...and we won't do anything about it...." Så de kan jo ta det jæ**** spillet og stikke det opp i r*** !! Men 99% av spillene funker helt kurant under w2k [ Denne Melding var redigert av: NorLord på 2002-01-11 09:35 ] Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 :smile: Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå