Gå til innhold

British Airways og problemene med terminal 5.

Anbefalte innlegg

Var denne helgen i Manchester tur og hadde uheldigvis en stoppover på Terminal 5 på Heathrow. Ikke det at vi satt så lenge å ventet på flyet videre, ca 1time men når vi kom frem til Manchester var selvfølgelig ikke min bagasje med, dette gjaldt flere andre der. Jeg fikk beskjed om at bagasjen vil jeg få i løpet av et par timer, men sitter i dag fortsatt uten bagasjen. Men etter en samtale med Europeiske fikk jeg beskjed om at jeg hadde 2500kr til rådighet for å handle det jeg trengte. Men helgen ble jo forsåvidt ødelagt pga dette, har jeg noe mulighet for å få en kompensasjon fra BA pga dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe. Dette er "helt og holdent" et forsikringsproblem. Om baggasjen ikke har kommet innen (innbiller meg to måneder), regnes den som tapt og du vil få utbetalt kompensasjon fra BA.

BA(Menzies) vil levere bagen din på døren i Norge når de får den sendt hit. Problemet her er at den må reroutes fra MANchester når den kommer dit, og tilbake til OSL. Det hele skjer antageligvis gjennom LHR... Lykke til... Kan ta sin tid, det der..

Lenke til kommentar

Ja, kan tenke meg det. Har ikke bagasjen dukket opp innen 4uker får jeg penger fra Europeiske. Så får vi bare håpe noe skjer snart=)

Får heller prøve å sende en mail igjen til BA,skal gi beskjed her hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...