Mathiasman Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei. I sommer skal jeg begi meg ut på en sykkeltur fra Stavanger til Oslo. Og allerede nå har jeg begynt på planleggingen. Jeg hadde en liknende tur i fjor også, selv om resultatet der ble både haiking med trailer, buss og tog I år derimot, har jeg med meg en kompis. Så det blir nok lettere å sykle i år. Samt at jeg i år sykler på en racingsykkel. Men jeg sitter fast på strekningen mellom Lillesand og Grimstad. Kan jeg sykle på E18 der? Jeg syklet jo strekningen i fjor, men kan ikke huske om jeg syklet på E18. Noen som kan hjelpe meg ut her? Takk! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei. I sommer skal jeg begi meg ut på en sykkeltur fra Stavanger til Oslo. Og allerede nå har jeg begynt på planleggingen. Jeg hadde en liknende tur i fjor også, selv om resultatet der ble både haiking med trailer, buss og tog I år derimot, har jeg med meg en kompis. Så det blir nok lettere å sykle i år. Samt at jeg i år sykler på en racingsykkel. Men jeg sitter fast på strekningen mellom Lillesand og Grimstad. Kan jeg sykle på E18 der? Jeg syklet jo strekningen i fjor, men kan ikke huske om jeg syklet på E18. Noen som kan hjelpe meg ut her? Takk! Vil nok si at E18 er den absolutt korteste. Jeg kjører denne strekningen 2 ganger i uka og kan ikke tenke meg annen rute utenom at den blir veldig forlenga... http://www.gulesider.no/kart/?ps=2&com...0&scrollY=0 Alternativt så kan du sykle kr.sand -> birkeland -> Grimstad hvis du vil unngå E18 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 du kan også kjøre på en vei som heter kongeveien men den er da grus. men tror det går en nesten paralelt med e18 som er asfalt kan sjekke på vei til skolen i morra da jeg kjører denne strekningen med buss Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skulle ønske jeg også fikk med meg venner på sånt. Faren min har så masse historier fra da han syklet Bodø - Bergen - Bodø og Bodø - Italia - Bodø osv. Skulle ønske jeg også kunne oppleve sånt, men neida, ingen somgidd å bli med på noe sånt. Hvor fant du vennen din? Når det kommer til spørsmålet så vet jeg ikke, men er ikke litt av sjarmen og ikke helt vite hvor du skal? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jo, Arbakadarba. Sant det. Er noe av sjarmen det Men jeg vil ha en nogen lunde oversikt over hvor jeg skal sykle. Bare å joine hvis du føler for det Haha. Men er det lov å sykle på E18 på den strekningen, Wabby? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Har vel egentlig ikke noe å si om valg av rute, men må bare få sagt at det er utrolig kult at du satser på en slik tur! Har selv syklet Bergen - Oslo, og Oslo - Paris for noen år siden og begge turene var helt toppers! Mange tror at det kreves god form for å gjennomføre en slik tur, men det stemmer ikke... Man opplever utrolig mye, det koster relativt lite i forhold til andre turer og man får man i tillegg godt vær er opplevelsen sikret Å sykle rundt i norsk natur er SINNSYKT stort, tror faktisk ikke mange er klar over at naturen i norge er i verdensklasse! Endret 2. april 2008 av Menkromsen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sykla du fra Oslo til Paris? Frankrike Paris liksom? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er vel noenlunde det samme som å sykle til Lofoten bortsett fra at jeg kan tenke meg litt dårligere veier i Norge Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 du kan sykle langs fant e ut av det går en egen bro og greier over det eneste er at du må sykle rundt homborsund Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har kjørt faren min til grimstad der han studerer noen ganger. Og jeg har sett mange som sykler på E18. Plagsomt for oss som kjører bil! Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Frykter at jeg må plage deg i sommer da Hehe. Tar E18 til Lillesand jeg da Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) si i fra når dere er i porsgrunn da så blir jeg med derfra hadde vert kult med masse forum folk Endret 7. april 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 si i fra når du er i lillesand Lenke til kommentar
sofieson Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg bodde i Krsand for et par år siden, og den strekningen av e18 er ganske svingete og mye trafikk (er det ikke? mulig jeg husker feil hehe) men mener at det er en del bra sykkelstier som ikke tar så mye lengre tid:) Stå på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg skulle likt å ha noen venner som ble med på det der jeg også.. har alltid hatt lyst å sykle italia på langs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå