karlmt Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvordan skal jeg klare å konvertere en divx film på 701 mb inn på en cd så jeg kan brenne den som vcd??? den blir bare for stor fordi brennerprogramma skal legge på noe vcd greier... altså... hvordan kompresse divx til en passende vcd eller mpeg størrelse? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Dersom du skal konvertere en divx til vcd finner du guide på www.dvdrhelp.com.... btw. så vil en divx på 700mb komme på ca. 2.1GB med samme kvalitet som vcd Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 btw. så vil en divx på 700mb komme på ca. 2.1GB med samme kvalitet som vcd Hæ? VCD suger jo! Hva er oppløsningen, 320x240 eller noe? SVCD derimot, det er greier! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Gå heller for Svcd du, det er tross allt mye bedre.. PS! skjønner ikke hvorfor folk lager de Svcd'ene som man laster ned fra internet sånn at filmen bare vises over HALVE skjermen.. Noen som har noen forklaringer på dette? Jeg synes heller at det burde være fulscreen/nesten fulscreen! Ex. Lotr cd 1-4 svcd version.. 8) Mvh Anders Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hæ? VCD suger jo! Hva er oppløsningen, 320x240 eller noe? SVCD derimot, det er greier! Vet jo at SVCD er mye bedre, og mente svcd ikke vcd, som vcd ville en 700MB divx kanskje komme på 1.4GB...... men som sagt SVCD er jo best Sjekk http://www.dvdrhelp.com for mer info XVCD er jo foretrukket..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå