Testkise Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har problemer med å brenne 800 MB CD'er. Har gjort som jeg har fått beskjed om her og fulgt overburn-guiden til Nero. Har satt overburntid til 90 min., men likevel klarer jeg ikke å brenne over 700 MB. Det kommer opp feilmelding med "Insert media that provides more space...", og så skulle jo en ny melding komme opp etter en stund med "Write Overburn CD". Men denne meldingen kommer altså ikke opp hos meg. Noen som har peil på hva som kan være galt? Kjører nyeste versjon av Nero. Har prøvd på både min stasjonære og min bærbare. Ingen funker. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Husk at du må stille inn i både "Expert Features" og "General" + krysse av i "Enable Overburn" Hva er det du skal brenne...og hvilken type cd/størrelse er det du skal bruke ? Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er ikke alle cd-brennere som støtter 800 MB cd. vet ikke hvor du sjekker det, men besøk sida til den produsenten av din cd brenner så burde det vel stå noe inf. om det. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Prøv å få tak i en patch til nero, det hjelpte meg.... Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg bruker Mmore sine 90 min/800 mb-CD'er. Skal brenne .avi. Har stilt inn både Expert og General til 90 min og har i tillegg krysset av for enable overburn. Har sett på Nero sin side om brenneren min takler overburn og det SKAL den gjøre... Ganske merkelig dette her. Patch? Hvor kan jeg evt. få tak i det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Husk at du MÅ velge "NO MULTISESSION" og "DISC-AT-ONCE" for å få fram Overburn-valget når du skal brenne. Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har valgt både No multisession og disc-at-once. Men likevel - funker ikke! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hmm... snålt.. kanskje man må brenne i Mode2-XA ? Lenke til kommentar
pronin Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 http://www.mmore.com/ Gå inn på news, øverste artikkel, åpne i acrobat reader og følg instruksjonene. Dårlig engelsk, men gjør alt der så funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå