tjalla Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Personlig blir jeg fryktelig imponert (og litt småsjokkert) når jeg finner en Alice In Chains-skive. Jeg har fire Hah, jeg har Facelift, Dirt, Sap, Jar Of Flies og Unplugged. I win! Ja, greit to av dem er ep'er Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Fokuser på kropp, utstråling og hygiene, du. Edit: Å gud.. Pickup-signatur. Endret 4. april 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hah, jeg har Facelift, Dirt, Sap, Jar Of Flies og Unplugged. I win! Ja, greit to av dem er ep'er Nei, du vinner ikke, for en av mine er en kombo av SAP og Jar of Flies Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fasit svaret her er McMusic og Hits for Kids. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fokuser på kropp, utstråling og hygiene, du. Edit: Å gud.. Pickup-signatur. Så du har ingen cd-samling å skryte av? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hah, jeg har Facelift, Dirt, Sap, Jar Of Flies og Unplugged. I win! Ja, greit to av dem er ep'er Jeg har Alice in Chains, Dirt, Unplugged, Facelift og Jar of Flies. Vet at mange jenter foretrekker gutter med en litt særegen musikksmak, som gjerne står i stil med deres egen. Det finnes ikke en eneste cd som imponerer ALLE hunkjønn der ute. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fokuser på kropp, utstråling og hygiene, du. Edit: Å gud.. Pickup-signatur. Så du har ingen cd-samling å skryte av? Joda. Har det meste av Shalabi Effect.. Exhaust etc. Hun forrige jeg pulte sa Woa! fy faen!!! BMW er gjerne en pulemagnet, men et par skiver? Fokuset begynner å gå bra til helvete. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Den dagen jeg trenger en BMW for å få meg ei dame, setter jeg meg ned å revurderer både livsstil og omgangskrets Endret 5. april 2008 av thrice Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fokuser på kropp, utstråling og hygiene, du. Edit: Å gud.. Pickup-signatur. Så du har ingen cd-samling å skryte av? Joda. Har det meste av Shalabi Effect.. Exhaust etc. Hun forrige jeg pulte sa Woa! fy faen!!! BMW er gjerne en pulemagnet, men et par skiver? Fokuset begynner å gå bra til helvete. no går da diskusjonen ikkje ut på ka cd-er du bruker på å få kvinnfolk til sengs heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå