Gå til innhold

Spørsmål til jentene: Hvilke CD-er bør gutter ha i samlingen for å imponere dere?

jig9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kommer ann på personen. Tror ikke en jente som hører på listepop eller techno ville blitt så veldig imponert om du hadde hylla full av svartmetall. Hadde du hatt med deg en som var intressert i denne type musikk hadde hu sikkert ikke hatt noe imot platene dine

Lenke til kommentar

De CD-ene du faktisk hører på. Selvfølgelig, det finnes grenser, har du hyllene fulle av Mika og Hanna Montana er det kanskje litt ikkeimponerende, men stort sett er det mest imponerende at fyren faktisk har sin egen musikksmak og tør å stå for den.

Lenke til kommentar
Har jenta 70-tallsprog foruten Pink Floyd er jeg villig til å dumpa dama... :p

Du har med andre ord litt dårlig smak + litt lite peiling på musikk...

Har jeg dårlig smak hvis jeg liker 70-tallsprog?

Nei, absolutt ikke, men da formulerte du deg dårlig. Hvis jenta har 70-tallsprog så dumper du henne???

Lenke til kommentar
Har jenta 70-tallsprog foruten Pink Floyd er jeg villig til å dumpa dama... :p

Du har med andre ord litt dårlig smak + litt lite peiling på musikk...

Har jeg dårlig smak hvis jeg liker 70-tallsprog?

Nei, absolutt ikke, men da formulerte du deg dårlig. Hvis jenta har 70-tallsprog så dumper du henne???

Hehe, ser at setninga var litt utydelig. Mente 'dama' som i min nåværende kjæreste. Hadde jeg derimot møtt ei jente som liker 70-tallsprog hadde jeg dumpa min nåværende. Selvfølgelig ikke helt sant menneh :p

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Hehe, ser at setninga var litt utydelig. Mente 'dama' som i min nåværende kjæreste. Hadde jeg derimot møtt ei jente som liker 70-tallsprog hadde jeg dumpa min nåværende. Selvfølgelig ikke helt sant menneh :p

Da er vi helt enige :)

Lenke til kommentar

Svaret må vel være "CD-er med musikk jenta liker", enkelt og greit. Tenk deg selv, om du hører bare på kølsvart sattanistisk dødsmetall så imponeres du ikke av at noen har hylla full av Robbie Williams, men om du er Robbie Williams-fan på din hals så vil neppe en Benno-hylle full av Anaal Nathraak-bootlegs være spesielt imponerende. Og da tenker jeg ikke engang på effekten dette har på det motsatte kjønn, bare rent generelt.

Selv har jeg utpreget "kritikersmak", og er stolt av å ha hundrevis av CD-er med Stones, Bowie, Roxy Music, Neil Young og whatever. Det er god musikk som jeg liker, musikk som er anerkjent og respektert blant musikkfans. Jeg har imidlertid ingen illusjoner om at samlingen min vil imponere alle. Noen, muligens.

Kanskje handler det mer om å finne den som lar seg imponere enn å imponere den du finner :)

Lenke til kommentar

Drit i cd-samlingen... dra fram kassegitaren! :p Hehe.. neida... som folket allerede har sagt så kommer det vel helt an på jenta. Personlig blir jeg fryktelig imponert (og litt småsjokkert) når jeg finner en Alice In Chains-skive. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...