Shmotes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei, jeg har en 3-4 år gammel stasjonær pc men et Aopen hovedkort. Og i det sisste (Begynte for ca et halvt år siden) Så har den i små perioder rett og slett ikke reagert når jeg putter inn lagrings enheter som fks iPod eller Ekstern Hard disk.... Dette irriterer ræva av meg... Plutselig kan den fungere igjen au, men må legge inn noen sanger på iPod'en før i mårra! Kan noen gi meg noen tips i hvordan jeg skal behandle dette problemet?? PS: Det er USB portervi prater om her Takk Endret 31. mars 2008 av Shmotes Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei,jeg har en 3-4 år gammel stasjonær pc men et Aopen hovedkort. Og i det sisste (Begynte for ca et halvt år siden) Så har den i små perioder rett og slett ikke reagert når jeg putter inn lagrings enheter som fks iPod eller Ekstern Hard disk.... Dette irriterer ræva av meg... Plutselig kan den fungere igjen au, men må legge inn noen sanger på iPod'en før i mårra! Kan noen gi meg noen tips i hvordan jeg skal behandle dette problemet?? PS: Det er USB portervi prater om her Takk Godt mulig det er USB-portene dine som må skiftes ut..husk at det er en del man bruker ofte, og er lett for å bli slitt ut. Tror man kan få kjøpt en usb hub man kan koble til hovedkortet via vanlig SATA eller IDE kontakt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå