Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Don't look away! Nikon D200 m/ Nikon 50mm f/1.8 Vet at kanten hun lener seg mot sarver mye, men hun ligger mer nedover, så bildet er rotert noe, derfor kanten. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Veldig pent bilde. Liker low key eksponeringen og s/h konverteringen. Fin konrast Innrammingen( komposisjonen) er bra, men skule gjerne hatt hele armen i bildet( hånda på magen, f.eks), og litt mer bue i ryggen. I alt, et svært behagelig bilde å se på. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Takk for kommentar! Tror nok jeg husker å ha blitt enig med meg selv i at slik hånden lå, så bidro den ikke noe i bildet, men der og da kunne jeg selvsagt gjort noe, får tenke på til neste gang Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Aha, liker bilde, rolig og fint. Ser ut som du kommer til å talke portrett sjangeren bra etter hvert mr.olsen;) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke det beste portrettbildet jeg har sett, men for all del ikke dårlig heller. Allikevel var dine tidligere bilder bedre. Tror du kommer til å mestre portrettdelen ganske bra. Var du i studio når du tok dette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takk begge to! Jepp, studio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå