eivindhetalnd Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg er på utikk etter en enkel mobiltelefon. Det jeg legger vekt på er: Godt batteri God skjerm Kamera på 1 megapiksler eller mer Pris: Maks 2000 Er det noen som har noen gode alternativ? Endret 31. mars 2008 av eivindhetalnd Lenke til kommentar
awfuls Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg er på utikk etter en enkel mobiltelefon. Det jeg legger vekt på er:Godt batteri God skjerm Kamera på 1 megapiksler eller mer Pris: Maks 2000 Er det noen som har noen gode alternativ? pris max 2000kr med eller uten abb? med abb så er det utrolig mange og velge mellom Endret 31. mars 2008 av awfuls Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg er på utikk etter en enkel mobiltelefon. Det jeg legger vekt på er:Godt batteri God skjerm Kamera på 1 megapiksler eller mer Pris: Maks 2000 Er det noen som har noen gode alternativ? Klapp telefon, slide, classic? har farge noe å si? og hvilket merke har du hatt fra før? Lenke til kommentar
eivindhetalnd Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Classic liker jeg best. Jeg har hatt Nokia, Sony Ericsson og Simemens Lenke til kommentar
eivindhetalnd Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takker for svar Skal sjekke den. Ellers så glemte jeg å svare at jeg har Djuice allstar som jeg ønsker å fortsette med, derfor må jeg ha telefon uten abbonement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå