Wrath of The Duck Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Lurer på om jeg kan kjøre RAID med disse harddiskene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl Og med dette Hovedkortet: Asus P4G8X.. Takk for svar.... Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har kjørt RAID med akkurat slike disker en god stund.. Fungerer helt topp! Ang. hovedkortet..... det skulle gå helt greit. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hva med hovekortet dah...??? Lurer på om det kan kjøre RAID med "vanlige" ATA harddisker... Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hovedkortet ditt Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Viste alt det der fra før... Det jeg lurer på om jeg kan kjøre Raid som de er eller må jeg kjøre de på serial-ata. Er harddiskene serial-ata kjørbare...????? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Mener det, ja. Du kan jo skjekke her.... Mener linken skal virke ennå. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Syns fortsatt at det ikke sto nok informasjon til å si om jeg kan kjøre raid med dette hovedkortet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå