Camron Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Som sagt i topic har jeg et stort problem. Klarte nok en gang å knuse skjermen på min udugelige N73, og av en eller annen grunn er alle telefonnummerene lagret enten i minnekortet eller i telefonens eget minne. Noen som har tips til hvordan jeg kan få tilbake telefonnummerene mine? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eneste jeg kan tenke på er at du kan laste ned Nokia Pc Suite som er freeware og koble til telefonen til pc. Overføre adressebok der. Mener det skal funke Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, jeg har prøvd det en stund nå, men jeg har et problem. Det ser ikke ut til at jeg får slått på mobilen, og ikke skjønner jeg hvorfor. Jeg slår den på, venter litt, trykker inn pin-kode og trykker OK og venter enda en stund slik at den kommer inni OS. Så prøver jeg å koble den til PC-en, men ingenting skjer. Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Vist du ikke for slått på mobilen så får du bare prøve å sette minnekortet i PC-en å håpe på det beste Men du kan også prøve å sette SIM inn i en anna tlf å hente nr ut der. Eller du kan snakke med forhandler å spør om dette er mulig. Men har en mistanke om det vil koste en del Endret 31. mars 2008 av ull50kk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Har ikke minnekortleser. Har prøvd å sette simkort i en annen mobil, det var nettopp da jeg fant ut at ingen av telefonnummerene var lagret på simkortet. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Mener det skal følge med en adapter som ligner på et større minnekort som du sett tlf minnekorte inni å derreter hele greia i minnekort lesern på pc Gjor det hvertfall på min N73 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Husket du å trykke "ok" etter at du koblet til kabelen for å velge PC suite mode? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Husket du å trykke "ok" etter at du koblet til kabelen for å velge PC suite mode? Det kan være en fordel ja XD Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg mistenker at den ikke slår seg på i det hele tatt, da den ikke lager noen form for lyd (velkomsmelding). Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 da vil jeg si at den er finito Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Du kan sikkert få levert den på et serviceverksted og få henta ut infoen der. De har sikkert verktøy for å få til sånt. Kan ihvertfall ikke skade å høre med de. Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og når du får ordnet dette: La meg kjøpe den! Jeg trenger styrepinnen! Min er ødelagt.. ;-) En manns ulykke er en annens lykke... prittyplease Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Styrepinnen min er faktisk helt ny også :-)) Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 finn en annen n73 og trykk på akkurat de samme knappene i riktig rekkefølge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå