Andre_Brenni Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) HEI Bildene er ikke redigert. De som vil kan godt prøve å redigere de. Hva kan jeg gjøre bedre neste gang? Endret 1. april 2008 av Andre_Brenni Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er en ide å ikke legge ut så veldig mange bilder omgangen når du ber om kritikk, folk holder seg vel til 2, noen tar 3. Bildene var helt greie de, har en del like selv når det var sånne skyer her. Men det blir litt for mye "kule skyer" også snapshot, og det virker ikke så veldig gjennomtenkt. Dessuten ser jeg ikke helt hvorfor du poster så mange bilder når de nesten er like. Men sånne skyer er jo imponerende:) Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Nå har jeg tatt bort 2 av bildene...... Hva bør jeg gjøre annerledes neste gang ? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Neste gang bør du jakte på et utkikkspunkt der trærne ikke står i veien. Sånn ble det for meg - med en litt annen sky. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den ene skyen på første bildet ble nok utbrent, synes også bildene ble litt kalde. Kanskje endre hvitbalansen? Ellers er jeg delvis enig med jpsalvesen at trær kan være forstyrrende, men de kan også være grunnlaget for en ramme. Om jeg skulle redigert bildene, ville jeg nok gitt de litt varmere farger. Har et bilde som jeg er godt fornøyd med - inkludert trær. Et tips er å ta bilder også senere på kvelden, ikke så lenge før de blir borte. Er du heldig kan det dukke opp endel farger Exif: Fuji Finepix S6500fd, 1/125sek, F3.6, ISO100 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ditt var veldig stilig jon.=) Endret 1. april 2008 av Eirikant Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Så nesten ut som fargestøy :S Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tok meg den friheten å klå litt på bildet. Croppet det for å fjerne noen uryddige trær. Deretter justerte jeg levels slik at jeg fikk noe mer kontrast i bildet, før jeg økte saturation med 20%. Til slutt la jeg på litt USM (Unsharp mask). Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå