Øystein.F. Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det blir laga for få spel med vikingar i hovudrollene. Forhåpentlegvis set Viking ein effektiv stoppar for det. Les mer Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Virker utrolig fett, men hele greia med magi var litt turn-off. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Aah, jeg tror jeg sikler på senga mi. Fy faen så ufattelig rått det virker. Og nei, KristofferAG. Magigreien er turn-on. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Diverre er spelet plaga av svært ustabil lydNå forstår jeg såvidt nynorsk, men heter det faktisk "diverre" eller er det en skriveleif? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Diverre er spelet plaga av svært ustabil lydNå forstår jeg såvidt nynorsk, men heter det faktisk "diverre" eller er det en skriveleif? Dessverre = diverre på nynorsk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ser bare helt RÅTT ut! et spill for meg:D Rått og brutalt:D:D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Likte det at man deltar i disse store slagene, høres veldig spennende ut. Men hvor stol del av gameplayet er dette? Og hvordan føles combat-systemet i dette spillet? Syns det hørtes litt ensformig ut, noe ala. LoTR-spillene. edit: enig med KristofferAG, magi er turn-off. Endret 31. mars 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det ser jo nesten bra ut. Tror pinadø meg at jeg skal prøve det en helg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Gleder meg til det kommer i posten, som sansynligvis er onsdag Endret 31. mars 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
-Viking- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) spillet er bare rett og slett kjedelig.. man skulle tro det å slakte hundrevis av døde vikinger skulle være moro, men det er det ikke..etter de første 100 drapa er spillet bare en kjedelig repetisjon..det har ikke en interessant historie, og det er store svakheter når det kommer til lyd. man skulle tro det at når man har to hærer som angriper hverandre, ble det litt hyling og litt brøling..neida..du er heldig om du faktisk hører noen sverd som klirrer mot hverandre dette er ett spill som man ikke bør kjøpe før prisen har gått ned noen hundrelapper..og selv da er det ikke sikkert man orker å spille gjennom det..jeg fullførte spillet bare fordi jeg var dum nok til å bruke 600kr på det, og håpte helt til slutten at det skulle more meg litt CA mista ballen på dette spillet, og tror de bare skal forsette å lage Total War spill, som er så forferdelig mye bedre enn dette 4 av 10 er en mer verdig karakter kjøp heller GT5P til PS3, eller Vegas 2 til 360.. Endret 1. april 2008 av -Viking- Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Perfekt fyllespill med andre ord? Håper det blir greit nok uansett, siden vi kjøpte igår her. Skal spilles gjennom idag. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 "Rørslefridomen" Ahhh.....dagens ord. Nynorsk er så poetisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 spillet er bare rett og slett kjedelig..man skulle tro det å slakte hundrevis av døde vikinger skulle være moro, men det er det ikke..etter de første 100 drapa er spillet bare en kjedelig repetisjon..det har ikke en interessant historie, og det er store svakheter når det kommer til lyd. man skulle tro det at når man har to hærer som angriper hverandre, ble det litt hyling og litt brøling..neida..du er heldig om du faktisk hører noen sverd som klirrer mot hverandre dette er ett spill som man ikke bør kjøpe før prisen har gått ned noen hundrelapper..og selv da er det ikke sikkert man orker å spille gjennom det..jeg fullførte spillet bare fordi jeg var dum nok til å bruke 600kr på det, og håpte helt til slutten at det skulle more meg litt CA mista ballen på dette spillet, og tror de bare skal forsette å lage Total War spill, som er så forferdelig mye bedre enn dette 4 av 10 er en mer verdig karakter kjøp heller GT5P til PS3, eller Vegas 2 til 360.. Din mening. gleder meg vertfall eg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå sa jo artikkelforfatter og at mangelen på lyd trakk en del ned. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) joda, men noen kan synes dette spillet er de beste dem har spillt. alle er forsjellige. Endret 1. april 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Så ut som en bra spill, synd at jeg ikke er den glade eier av xbox360 eller ps3:/ litt off topic, unreal enigine som brukes på den? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kult! Vant spillet fra i konkurransen på Gamer *glede seg* Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 likte spillet godt,dessverre er bossen på slutten altfor vanskelig.Har ikke klart å runde spillet pga dette selv med utallige forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg