hausoo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg har hatt xbox 360 i 4-5 måneder nå, og er strålende fornøyd. Mitt første spill var the orange box, noe som funka fett. Så kjøpte jeg meg GoW, et spill som kanskje er det feteste jeg har spillt noen sinne. Problemet er bare at xboxen lager riper i GoW CD-en men ikke i Orange box CD-en.. Jeg ringte microsoft, og de kan se på det. Men det tar vel over en måned? og xboxen riper bare orange box cden, men også noen DVD-er har blitt litt ripa.. Like greit å få det ordna og gå 1-1,5 måneder uten xbox, eller få nytt spill og håpe på at det var et engangstilfelle? takker for svar! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, send inn boksen din til rep. Bedre å være tidlig ute, fremfor å få flere spill ødelagt. Lenke til kommentar
vidvandre77 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 det skal ikke ta så lang tid,jeg sendte inn min for ikke lenge siden og det tok ca ti dager fra de hentet den til jeg fikk den tlbake på døra,sikkert lurt å sende den inn,ettersom det høres ut som det er noe som ikke stemmer helt inni der Lenke til kommentar
sunsir Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Venn av meg har samme problemet - xboxen riper opp noen spill, mens andre funker helt fint. Tro meg, de spillene ser ikke bra ut og jeg vil anbefale deg på det sterkeste å sende den inn til service, slik at du slipper ødelagte cd-plater Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Send den inn ^^, Virker som Microsoft har gode dager nå, sendte min Torsdag 27. mars, og fikk den tilbake i går. Er vant til at det tar opptil en måned selv. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har de fått ordnet med norsk support nå da eller er det det samme gamle? Husker sist jeg ringte og snakket med en person som knapt kunne engelsk. Måtte til slutt bare gi opp forsøket på å stave adressen min, som inneholder både ø og å osv Vurderer litt om jeg skal sende min xbox til rep før GTA 4 kommer eller om jeg bare skal kjøpe en ny.. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da jeg kjøpte boxen i oktober 07, kjøpte jeg med GoW.. Merket etter jeg hadde spilt litt, at det hadde kommet noen få riper. Jeg hadde jo hørt masse om at det var litt normalt, så brydde meg ikke noe særlig. Da jeg var ferdig med Gow, merket jeg faktisk at ripene var borde. Helt fritt. Utrolig sier du? Sant, sier jeg. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Om en plate blir ødelagt, uansett årsak, har du krav på ny. Det er nemlig slik at når en betaler for en software er det rettighetene til den, og ikke selve platen, en betaler for. Tidligere var det slik, at en ble oppfordret av produsenten om og lage en kopi. Og legge vekk originalen. Det lar seg selv sakt gjøre i dag også. Men som de fleste vet, er det kopisperrer på det meste. Og spillemaskinen må bygges om (chippes - flashes)for å kunne spille av dine rettmessige backuper. Har selv vert å byttet både spill og filmer. At du kan møte på en forhandler som er vrang, ser jeg ikke bort i fra. Men du har retten på din side. Og det er bare å stå på kravet om en ny. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 når jeg sendte min inn så tok det under en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå