Gjest Heimgård Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei.. Kjæresten min har bursdag om ca en måned og blir 21 år. Og problemet er at jeg vet ikke helt hva jeg skal gi han.. Til jul fikk han et sølvsmykke, ei hjertepute hvor det stod "I love you" og hjertemelkesjokolad. Vil så gjerne gi han noe romantisk, noe praktisk! Noe som forteller hvor utrolig glad jeg er i han. Har tenkt på å lage ei scrapbook, men vi har ikke vært noe flink til å ta bilder.. Noe som gjør det vanskelig! Takk på forhånd Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Scrapbook, en skrutrekker og noko attåt Men helt seriøst så er det kjempekjekt å få ting som noen har lagt sjela i. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ta noe inspirert av noe han liker. Evt. et klippekort med x antall seksuelle tjenester, hvis dere er såpass intime Endret 31. mars 2008 av Comprade Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Stemmer for det Compadre sier. Det er gratis, og er en morsom ekstrating. For noe mer konkret må man nesten vite noe om hobbyer, og hvor lenge dere har vært sammen, hvor mye penger du kan bruke. Hadde jeg hatt bursdag nå, ville jeg hatt klippekortet og et skikkelig headset. Endret 31. mars 2008 av thrice Lenke til kommentar
Gjest Heimgård Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Takk for forslagene Det med klippekortet var ikke dumt;P Vi har vært ilag i 3 måneder, dagen etter bursdagen hans! Han har hobbyer som dansing (Hip-Hop), paintball og PS3 osv. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Konsertbilletter til en eller annen konsert i sommer? Er visstnok masse bra hip-hop fremover nå i Oslo, om dere bor der. (utifra dialekten din regner jeg med at dere ikke er det?) Ellers er alltid en isbøtte med importpils (fra polet) en perfekt gave for en hver gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå